noen som har tall på foreløpig antall solgte billetter?
Tur til Stabæk 21. mai ?
Collapse
X
-
-
Forresten, når vi skal sitte på Nadderud, hva er da akseptabelt antrekk? Er det påkrevet med kjole og hvitt, eller kan man til nød spankulere inn iført blazer og panama-hatt?Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Opprinnelig skrevet av BennyLemForresten, når vi skal sitte på Nadderud, hva er da akseptabelt antrekk? Er det påkrevet med kjole og hvitt, eller kan man til nød spankulere inn iført blazer og panama-hatt?mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyAvreise bussa er forandra til 16.30mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av veironJeg er så hardcore at jeg står i svingen.
(Får ikke dratt til Lillestrøm for å skaffe billett til langsiden...)
Vi blir sikkert en gjeng i svingen også.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Blir nok "1-kilometer-fram-til-banen-svingen" på meg og... Jeg er jo så lat så jeg orker ikke å dra meg til shopenSuper KanarisKommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernJeg skal stå sammen med deg Veiron. Og jeg regner med at perta aka "alle ekte supportere står i svingen" joiner oss. Da er vi oppe i tre hardcore med kikkert!Kommentar
-
-
-
Noen velger plasser for å se kampen og støtte Fugla ringside. Andre velger å spare penger, være nærme pølsekiosken og sikte på cornerflagget for å vurdere avstanden spiller/mål. Er man heldige, kan man oppleve spillere som varmer opp på NÆRT hold fra klokkesvingen...NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeNoen velger plasser for å se kampen og støtte Fugla ringside. Andre velger å spare penger, være nærme pølsekiosken og sikte på cornerflagget for å vurdere avstanden spiller/mål. Er man heldige, kan man oppleve spillere som varmer opp på NÆRT hold fra klokkesvingen...
Forresten så var det en veldig behagelig opplevelse å kjøpe billett. Bestilte på nett i går, og plukket opp på nærmeste postkontor på vei til jobben. Hint-hint LSK.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfJa, det var vel litt yr i luften. Jeg har tro på 1000 LSKere mot Stabæk. Håper flest mulig samles på ett sted.
Ser det er spådd regn til søndag også, men akkurat det er en pinlig dårlig unnskyldning for å holde seg hjemme.RunberntKommentar
-
-
Husker også at det ikke var satt opp buss til den kampen, på grunn av protest mot den dårlige tribuneplasseringa bortesupporterne ble tilbudt. Det regnet, det var kaldt inn til margbeinet og vi hadde ingen verdens ting å spille om. I år blir det mye bedre. Med buss, serieledelse og seks strake seiere er det ingen unnskyldning for å ikke stille opp. Itilegg kan det være siste sjanse for å oppleve jubelfotball fra 11 gulkledde på et mye lignende friidrettsarena med sandgraver, høydehoppstativ og løpebane. Jeg har tro på 1000 kanaris på Nadderud.Last edited by Canário; 20.05.2006, 10:16.Kommentar
Kommentar