Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Blir svingen på meg å, men jeg er så hardcore at jeg dropper kikkerten tilogmed!!!!!!
Jeg kan slå den ved å glemme linsene denne dagen. Ikke bli overrasket om dere ser en kar skrike dommerjævel og hytte med nevene mot en stakkars ballgutt i svingen
Kan bli en morsom tur dette, blir spennende å se hvordan vi får til synginga når vi blir delt opp på denne måten. Men det diskuteres jo i tribunekultur-forumet.
Hvor mange tør vi håpe på? 1000-1400?
Ser det er spådd regn til søndag også, men akkurat det er en pinlig dårlig unnskyldning for å holde seg hjemme.
Nå banner jeg saftig i kjerka her, men jeg vurderer å se kampen på zebra fremfor å dra til Nadderud. Årsaken er at man ser jo knapt kampen på Nadderud stadion. På Åråsen, eller andre steder med moderne stadion er ikke dette et problem. Derfor vurderer jeg en stille boikott av denne kampen og ser den på TV selv om Nadderud er mye nærmere der jeg bor enn Åråsen. Stabæk skal ha ros for at de priser kampen deretter. På Kristiansand f eks koster kampen over 150 kroner for de tilsvarende plassene.
Men nå er det ikke så mange kampene igjen før VM-pausa og det er mulig jeg drar likevel. Så får det heller være at jeg går glipp av det som skjer 400 meter på den andre siden.
Har aldri vært på Nadderud så jeg hadde tenkt meg dit nå..er bortetribunen så ille?
Satt i Kikkertsvingen på Stabæk-RBK (kidnappet av en kompis), og ikke nok med at det er langt unna, men det var da også mange ting i veien, ting som kameratårn, hekkeløpshindere og et par biler!!. Som en bonus satt jeg med ned i pausen og fikk buksegrus :oops: .Det er greit om du kommer deg på langsidene, men svingen er håpløs.
03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
hvor skal hovedgruppa i kfl samles ? jeg har en billett her som er kjøpt på shopen til 130spenn... driter i om det er lang side (fattern kjøpte) jeg står sammen med kfl uansett.
EDIT : Glem det der leste på billetten og så at jeg har plass på langsiden felt å.. digg og vite
Nå banner jeg saftig i kjerka her, men jeg vurderer å se kampen på zebra fremfor å dra til Nadderud. Årsaken er at man ser jo knapt kampen på Nadderud stadion. På Åråsen, eller andre steder med moderne stadion er ikke dette et problem. Derfor vurderer jeg en stille boikott av denne kampen og ser den på TV selv om Nadderud er mye nærmere der jeg bor enn Åråsen. Stabæk skal ha ros for at de priser kampen deretter. På Kristiansand f eks koster kampen over 150 kroner for de tilsvarende plassene.
Men nå er det ikke så mange kampene igjen før VM-pausa og det er mulig jeg drar likevel. Så får det heller være at jeg går glipp av det som skjer 400 meter på den andre siden.
Enig i at 150 kronasjer er drøyt i Kristiansand, men du ser faktisk vesentlig bedre der enn fra svingen på Nadderud. Den plasseringa er i særklasse i Norge. Men jeg har gode minner derfra tross alt, takket være Heidar og co og 6-1!
Enig i at 150 kronasjer er drøyt i Kristiansand, men du ser faktisk vesentlig bedre der enn fra svingen på Nadderud. Den plasseringa er i særklasse i Norge. Men jeg har gode minner derfra tross alt, takket være Heidar og co og 6-1!
Braaasil, det er som å se Brasil!
Tar reprise i morra vel??
Kommentar