Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
hmm... 200 billetter... er vel kansje litt flere som vil til nadderud, men som ikke vil stå i klokkesvingen, (for oss som har vært der før, vet at man trenger kikkert for å se noe) så for meg så er det helt uaktuelt.. selv om det bare koster 50kr.
boikotte eller lage liv på hovedtribunen? Men igjen så er det vel ikke sikkert at men kommer inn på hoventribunen med supperter klær!
Da blir vel svaret enkelt!
Husker godt i for i fjor. Var umulig å komme seg inn på hovedtribunen. Vi ble sendt til felt å. Det var faktisk ikke så gæærne plasser. Hvis jeg drar, blir det nok ikke i svingen.
A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Husker godt i for i fjor. Var umulig å komme seg inn på hovedtribunen. Vi ble sendt til felt å. Det var faktisk ikke så gæærne plasser. Hvis jeg drar, blir det nok ikke i svingen.
Når link til Turtråden er lagt inn er det vel kanskje naturlig å fortsette diskusjonen der?
Vel, vi får bare kjøpe inn billetter privat på langsidene og skjule supportereffekter under jakka når man går inn.
Kikkertsvingen er håpløs.
Helt enig. Vi i "Ultras Winsnes Fanatics" har gjort dette tidligere på Nadderud. Er det noe felt som anbefales for LSK-supportere, slik at vi sitter nogenlunde samlet?
Uansett kommer man vel inn på langsiden med skjerf? Til og med mot Vålerengen så var det masse LSK-effekter på den ene langsiden på Ullevaal. Og det er vel en langt mer høyriskiko-match...
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
Her kan man kjøpe billetter i forkant, hvis man ikke har anledning til å kjøpe i Lillestrøm før kampen. KFL har forøvrig KUN 200 billetter, så flertallet håper jeg kjøper på langsida i stedet for klokkesvingen (3 km fra mål...).
Kjøp billetter på felt Y, Z, Æ, Ø eller Å!
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Kommentar