testing testing
Tur/Retur Newcastle NOK 677,-
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondTørr man spørre hvilket hotell dere har valgt?
Vi stoler på at hotellets navn er beskrivende for standarden, og har bestilt rom på Quality Hotel.Hasle kanarisKommentar
-
Hvis noen klarer å finne ut hvordan jeg kan komme meg til Newcastle fredag kveld eller lørdags morgen og hjem til Oslo søndag kveld, hadde jeg vært takknemlig.
Og ja, jeg kan sikkert mellomlande her og der. Penger spiller ingen trille, det er Fugla vi snakker om.
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterHvis noen klarer å finne ut hvordan jeg kan komme meg til Newcastle fredag kveld eller lørdags morgen og hjem til Oslo søndag kveld, hadde jeg vært takknemlig.
Og ja, jeg kan sikkert mellomlande her og der. Penger spiller ingen trille, det er Fugla vi snakker om.
Petter
Alt for O`store Petter.
Med SAS 2600,-
Bestill flyreiser, flybilletter og hotell hos SAS. Vi tilbyr billige flybilletter til Europa, USA, Canada og Asia. Bestill på sas.no »
Du risikerer å aldri få dratt da, tross alt SAS det er snakk om.
Mellomlanding i Kongens by.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Uwes disippelKommentar
-
Kom fra Newcastle i går kveld:-P kvelden jeg dro dit var det nesten 10 meter høye bølger.. det var helt jævli.. men var rolig hjem igjen da:-P Bare sånn at de som skal dra må huske og ta sjøsjuke tabletter:P for det kan bli risting!!Gunners!!
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterLinken funka ikke
SAS Braathens tilbyr faktisk utreise lørdag morgen og hjemreise søndag fra kr 2012 inkl. avgifter. Et veldig godt tilbud for dem som vil reise fra en ordentlig flyplass.Last edited by Torolf; 07.06.2006, 10:41.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfIkke så rart, siden den er forkortet. Du greier sikkert å gå inn på www.sasbraathens.no og søke på Oslo-Newcastle selv. Hvis ikke får du bare si fra, så skal jeg bestille billett for deg.
SAS Braathens tilbyr faktisk utreise lørdag morgen og hjemreise søndag fra kr 2012 inkl. avgifter. Et veldig godt tilbud for dem som vil reise fra en ordentlig flyplass.
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfIkke så rart, siden den er forkortet.RoyVaadal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LarskKom fra Newcastle i går kveld:-P kvelden jeg dro dit var det nesten 10 meter høye bølger.. det var helt jævli.. men var rolig hjem igjen da:-P Bare sånn at de som skal dra må huske og ta sjøsjuke tabletter:P for det kan bli ristingKommentar
-
Står på intertotos hjemmeside at det enten blir 15 heller 16. Altså ikke bestemtVålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.Kommentar
-
Håper virklig det, eller rekker jeg ikke kampen hvis den går søndag...Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av IngarJeg prøvde Ryanair på nettet nå nettopp og fikk en mye dyrere pris Gjorde jeg noe feil eller er prisene endret siden dere bestilte?
Jeg SKAL reise men vil gjerne bruke minst muligKommentar
-
Sjekket for moro skyld nå, og nå koster billetten t/r for 1 person 2.689,- på de samme flygningene. Var du tidlig ute sparte du med andre ord over 2.000,-. Tror jeg betalte ca. tusenlappen t/r, og er egentlig godt fornøyd med det!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av dIsTurBeDSjekket for moro skyld nå, og nå koster billetten t/r for 1 person 2.689,- på de samme flygningene. Var du tidlig ute sparte du med andre ord over 2.000,-. Tror jeg betalte ca. tusenlappen t/r, og er egentlig godt fornøyd med det!Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.Kommentar
Kommentar