Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg skal til Newcastle og har allerede kjøpt billett. Tror folk gjør best i å bestille snart. Ryan Air har et begrenset antall plasser og plutselig er det fullt. Så får man eventuelt ta en brainstorm på hva som rimer med Dungannon på flyet, høh høh.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Newcastle blir nok morro uansett hvem som spiller. Kommer til å være mange fugler på utflukt.
Kan ikke se hvordan det ikke kan bli annet enn vellykket.
Jaja, nå kommer jeg til å le hardt av dere som allerede har kjøpt bilett hvis vi skulle ryke ut, noe jeg er stygt redd for at vi gjør...
Merkelig at du skal le hardt hvis favorittlaget ditt ryker ut. Alle er klar over faren for at vi skal tape, men ikke vær redd, vi kommer til å ha det kult uansett om vi blir Keflavik- eller Dungannonsupportere for en helg.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Jaja, nå kommer jeg til å le hardt av dere som allerede har kjøpt bilett hvis vi skulle ryke ut, noe jeg er stygt redd for at vi gjør...
Jeg kommer til å le av alle som ikke får billett når vi er videre, eller må betale det 3 dobbelte. Jeg synes uansett at 1200 kr for en langhelg i Newcastle er verdt det uansett om det blir fugla eller keflavik.
Ja det er bare å le av oss som da får oss en fin langhelg i england til den prisen som det nå koster kun med flybilletter.
Ser egentlig ikke probleet. Enten så blir det kamp eller så blir det tur med gode vennner. Uansett velbrukt tid
Kommentar