Prøv KLM.
Hvem skal til Newcastle?
Collapse
X
-
-
-
Opprinnelig skrevet av ponduser det ryan air som har de billigste billettene??? kommmer ikke under 5800.- for meg og fruen. noen som vet om billigere alternativer???Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.Kommentar
-
Men folkens? Blir det noe samlingsted for kanaris i newcastle?Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av GullstrupaMen folkens? Blir det noe samlingsted for kanaris i newcastle?
Vil komme tilbake med informasjon om dette når alt er klart
Invicta
Ingen er større en klubben
Kommentar
-
Billetter er bestilt. Reiser via Liverpool og lager nok en tematur for familien, både min samboer og datter blir med på turen..
Fredag: Liverpool og The Beatles.
Lørdag: Newcastle og Fugla
Søndag: York og vikinger.
Mandag: Liverpool og Anfield. HjemLast edited by sparwasser; 04.07.2006, 23:04.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ponduser det ryan air som har de billigste billettene??? kommmer ikke under 5800.- for meg og fruen. noen som vet om billigere alternativer???
Det begynner å bli dyrt til Newcastle.
Et tips er å ta fly fra Torp til Glasgow eller Liverpool i steden. Da er det bare å hive seg på et tog til Newcastle. Søkte i går og fikk 1 vei til Glasgow for 149 kroner. Det er ran.
scages, hjemmeværende reserve.....( faens jobb)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av scagesRyanair er ganske billige.
Det begynner å bli dyrt til Newcastle.
Et tips er å ta fly fra Torp til Glasgow eller Liverpool i steden. Da er det bare å hive seg på et tog til Newcastle. Søkte i går og fikk 1 vei til Glasgow for 149 kroner. Det er ran.
Kommentar
-
Bare dyre billetter igjen Dere får ha god tur dere som var lure nok til å bestille for en måned siden. Kanskje jeg skal finne meg en båt og ro over.. Regner med at det ikke bli no chartring av fly bort nå i siste liten?Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RaweHvordan blir det med billetter til denne kampen? Reise og hotell er kjøpt, men mangler kampbilletten, kjøpes de her i Norge? Eller skal vi bare mengle inn blant Newcastle fansen?
Billetter kjøpes kontant i døra. Kan være at jeg får en liten kvote med billetter som vi kan selge. Da vil dette isåfall komme ut på forsiden.
Invicta
Kommentar
-
NEWCASTLE UNITED FOOTBALL CLUB
TICKET INFORMATION
UEFA INTERTOTO CUP THIRD ROUND – FIRST LEG
NEWCASTLE UNITED v LILLESTROM SK (NORWAY)
SATURDAY 15th JULY 2006, KICK OFF 17:00HRS
Ticket prices for this match are as follows
Voksen Honnør Barn
Sir John Hall Stand (including corners £15.00 £13.00 £5.00
Newcastle Brown Stand £15.00 £13.00 £5.00
Milburn Paddock £15.00 £13.00 £5.00
East Stand & Paddock £15.00 £13.00 £5.00
Sir John Hall Stand – Level 7 £15.00 £13.00 £5.00
Sir John Hall Stand – Level 7 (Row F) £13.00 £11.00£4.00[/
Milburn Stand – Level 7 £15.00 £13.00 £5.00
Milburn Stand – Level 7 (Row F)£13.00 £11.00 £4.00
Family Enclosure £13.00 £11.00 £4.00
Kanari-fansen vil stå på felt:
Sir John Hall Stand North West cornerLast edited by MobBoss; 10.07.2006, 10:22.
Invicta
Kommentar
-
Uten HTML-koder (for økt lesbarhet):
NEWCASTLE UNITED FOOTBALL CLUB
TICKET INFORMATIONUEFA INTERTOTO CUP THIRD ROUND – FIRST LEG
NEWCASTLE UNITED v LILLESTROM SK (NORWAY)
SATURDAY 15th JULY 2006, KICK OFF 17:00HRS
Ticket prices for this match are as follows:
AREA
ADULT
SENIOR CITIZEN
JUVENILE
Sir John Hall Stand (including corners)
£15.00
£13.00
£5.00
Newcastle Brown Stand
£15.00
£13.00
£5.00
Milburn Paddock
£15.00
£13.00
£5.00
East Stand & Paddock
£15.00
£13.00
£5.00
Sir John Hall Stand – Level 7
£15.00
£13.00
£5.00
Sir John Hall Stand – Level 7 (Row F)
£13.00
£11.00
£4.00
Milburn Stand – Level 7
£15.00
£13.00
£5.00
Milburn Stand – Level 7 (Row F)
£13.00
£11.00
£4.00
Family Enclosure
£13.00
£11.00
£4.00
Disabled Supporters (Wheelchair/Ambulant)Ambulant only – All areas excluding bars
£8.00
£7.00
£4.00
Wheelchair only – All areas excluding bars
£8.00
£7.00
£4.00Wheelchair/Ambulant & Carer Package – All areas excluding bars
£8.00
£7.00
£4.00
Sports Bar (Sir John Hall Stand)
£20.00
£17.00
N/A
Platinum Club (Milburn Stand)
£20.00
£17.00
N/A
Bar 1892 (Milburn Stand)
£20.00
£17.00
N/A
Bar 1892 – Row A (Milburn Stand)
£17.00
£14.00
N/A
Sovereign Club (Milburn Stand)
£20.00
£17.00
N/A
Black & White Club (Milburn Stand)
£20.00
£17.00
N/A
Kanari-fansen vil stå på felt:
Sir John Hall Stand – North West corner
Last edited by Torolf; 10.07.2006, 10:51.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifuglBare dyre billetter igjen Dere får ha god tur dere som var lure nok til å bestille for en måned siden. Kanskje jeg skal finne meg en båt og ro over.. Regner med at det ikke bli no chartring av fly bort nå i siste liten?
Jeg fikk selv ikke fri på fredag (kaos på jobb), og har derfor vært nødt til å finne en alternativ reisemåte til Newcastle på fredag. Endte med fly Norwegian fra Gardermoen til London Stanstead 19:10. Deretter videre med Easyjet en time etter jeg har landet på Stanstead til Newcastle. Lander i Newcastle 22:20. Søndag reiser jeg hjem med Ryan Air fra Newcastle sammen med resten av flokken.
.. greit nok. Det ble nok litt dyrt, men jeg klarer ikke å gå glipp av Newcastle-LSK på St. James' Park. Det går bare ikke!
-okb!Kommentar
-
Du får skrive et fyldig reisebrev OKB, jeg har herved gitt opp.
Føles jævlig å gå glipp av kampen. Håper den går på tv. Ingen som har kunnet svare på det her på forumet enda (KanariTV fra St.James' kanskje? )
Ellers håper jeg Glenn har med stooort minnekort til kameraet sitt..
God tur alle sammen hvertfall. Husk lykkeunderbukser og halspastiller :lsk:Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifuglDu får skrive et fyldig reisebrev OKB, jeg har herved gitt opp.
Føles jævlig å gå glipp av kampen. Håper den går på tv. Ingen som har kunnet svare på det her på forumet enda (KanariTV fra St.James' kanskje? )
Ellers håper jeg Glenn har med stooort minnekort til kameraet sitt..
God tur alle sammen hvertfall. Husk lykkeunderbukser og halspastiller :lsk:
Invicta
Kommentar
-
Et siste reisetips til desperate kanaris: Du kan fly tur/retur Bergen-Newcastle med jet2.com for kr 1454 inkl. avgifter. Et genialt tilbud for alle kanaris som bor eller er på ferie i Bergen. Utreise fredag kl. 17.30, du er tilbake i Bergen søndag kl 17.00. Så er det bare å finne transport til Bergen. Du kan fly tur/retur med Norwegian for kr 866. Totalpris for reisen blir da kr 2320.
Det er selvfølgelig også mulig å reise Oslo-Bergen-Newcatle en vei og Newcastle-Sandefjord tilbake. Utreisen Bergen-Newcastle på fredag koster kun kr 482 inkl. avgifter. Hjemreise med Ryanair på søndag eller mandag ligger nå på ca. kr 2000.Kommentar
Kommentar