Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
AHAHAHAHAHAAAAA!!!!! Nå er det snart bare TJUEFIRE timer igjen til jeg setter meg i bilen til OKB og kjører til Torp! (OKB på sin side blir igjen i Oslo, snodig nok).
Jeg gjentar: AHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA!!!!!
Noen som blir med ut og ser på Hadrian's Wall mens vi først er der borte, forresten? Eller er jeg den eneste historie-nerden i Kanarifansen?
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
AHAHAHAHAHAAAAA!!!!! Nå er det snart bare TJUEFIRE timer igjen til jeg setter meg i bilen til OKB og kjører til Torp! (OKB på sin side blir igjen i Oslo, snodig nok).
Jeg gjentar: AHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA!!!!!
Vel. Noen må vise farger i London også. Ehm. Stanstead da ;-)
.. men husk at du ikke kødder med gliset mitt. Du kjører pent!!
Men jeg tenkte egentlig å gjøre det på søndag da (i og med at jeg returnerer til Norge mandag)...
Jeg drar som OKB påpeker hjem på søndag morra. Tenkte fredag selv, vi har jo stort sett hele dagen fri. Jeg fylte jo nylig 30 og er dermed altfor gammel til å sitte stille og drikke øl en hel dag...
God morgen fra Torp! Her er det flust med Kanaris - de siste ryktene påstår at rundt 600 tar turen over - og jeg er trøttere enn jeg har vært på en god stund etter å ha stått opp klokka FEM i dag tidlig! Ondt!
(OKB, vi kræsja ikke bilen din!)
God morgen fra Torp! Her er det flust med Kanaris - de siste ryktene påstår at rundt 600 tar turen over - og jeg er trøttere enn jeg har vært på en god stund etter å ha stått opp klokka FEM i dag tidlig! Ondt!
(OKB, vi kræsja ikke bilen din!)
Du slapp i alle fall å prate med politiet. Der sto jeg som en løk med LSK-skjerf og den nye Olympiakos-drakta med Rivaldo #5 på ryggen, og fortalte om han rusa dusten som forsøkte å bryte seg inn på apoteket. Knusing av ruter høres godt i et boligområde klokka halv seks på morgenen. Spesielt når folk skal tidlig opp for å reise til Newcastle.
Bra du ikke kræsja. Du hadde både dyrbar last, og i tillegg kjørte du min bil. Hører imidlertid rykter om pensjonistfart. 75 km/t er ikke raskt ;-)
Jeg blir med Regna jo med at det var en spøk, men begynnte å lure. Ingen trodde vi blei 1000 stk i parken heller Men, blir vi 150 i n.castle er jeg fornøyd. Når drar du Petter? =)
Kommentar