Ok, da er vi 6 stykker på den avgangen. Noen andre som tar 09.50 fra gardermoen til Bergen, også videre til n.castle?
Hvem skal til Newcastle?
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av okbDu slapp i alle fall å prate med politiet. Der sto jeg som en løk med LSK-skjerf og den nye Olympiakos-drakta med Rivaldo #5 på ryggen, og fortalte om han rusa dusten som forsøkte å bryte seg inn på apoteket. Knusing av ruter høres godt i et boligområde klokka halv seks på morgenen. Spesielt når folk skal tidlig opp for å reise til Newcastle.
Bra du ikke kræsja. Du hadde både dyrbar last, og i tillegg kjørte du min bil. Hører imidlertid rykter om pensjonistfart. 75 km/t er ikke raskt ;-)
-okb!
Håper alle som var smarte nok til å kjøpe billetter til Nwecastle får en super helg, så får vi som satt å lo av dere sitte igjen hjemme med skjegget i postkassaYvonneKommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyJeg blir med Regna jo med at det var en spøk, men begynnte å lure. Ingen trodde vi blei 1000 stk i parken heller Men, blir vi 150 i n.castle er jeg fornøyd. Når drar du Petter? =)
Nordby
Reise-Abstinenser.
Bor på Thistle Newcastle.
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petter1525 fra Gardermoen. Så 1730 fra Bergen. lander i N'castle 1800 lokal tid. Blir til søndag.
Bor på Thistle Newcastle.
Petter
Hvor mye var prisen per natt der? Jeg fikk bare opp 90 pund, men jeg fikk opp det samme for meg,som for meg og 2 barn.
Hva betalte du/dere per person for en natt?Kommentar
-
det var dyrt. 1100 kroner natta. dreit i det, vil bo i sentrum.
Flyturen kosta meg 2800 kroner.
Det koster med andre ord å følge Fugla.
Men det er verdt det, helt klart:lsk:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av okbBra du ikke kræsja. Du hadde både dyrbar last, og i tillegg kjørte du min bil. Hører imidlertid rykter om pensjonistfart. 75 km/t er ikke raskt ;-)
-okb!
PENSJONISTFART?! Her gaar man ut av sin vei for aa kjoere hensynsfullt og pent med en god venns raatne vrak av en kjerre, og takken er offentlig hundsing. Fy!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Opprinnelig skrevet av trigzFru OKB holdt meg vaaken gjennom aa skravle i 1,5 time, saa den var grei.
PENSJONISTFART?! Her gaar man ut av sin vei for aa kjoere hensynsfullt og pent med en god venns raatne vrak av en kjerre, og takken er offentlig hundsing. Fy!
okb!Kommentar
-
Nå er jeg i alle fall i riktig land. sitter i London på Stanstead. ingen fugler her, men tok følge med to over hit. De tar toget opp fra London i morgen.
Jeg venter på flyet til Newcastle, men det ser ut til at Easyjet mangler et fly.
-onkel reisende OKB ;-)Kommentar
Kommentar