er det mulig å kunne ta fly til Stavanger, og få sitte på med bussen tilbake igjen?
Info om Stavanger turen
Collapse
X
-
-
-
Om det bare skulle være 15 stk. på bussen så blir det nok bra med Kanari-Fans i Stavanger allikevel.
Årets tur - som riktignok den siste tiden har blitt litt puslete markedsført - førte til at mange bestilte alternative reisemåter i god tid. Var kampanjepris på SAS (hvis jeg ikke husker feil), mens det nok blir en del Fugler på NSB.
Flere tar nok hele helga i Stavanger, og hotellet vi har prisavtale med er fullt.
Les mer i "Årets tur til Stavanger"-tråden - en tråd som med fordel kunne vært "klistra".
Helt svart er det altså ikke!Vidar Evje
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av KFL109Helt svart er det altså ikke!
Jeg skal selv fly. Betalte 1500,- tur/retur til Stavanger for meg og madamen, og det kunne jeg ikke si nei til. Bort fredag og tilbake søndag etterk ampen.
Busstur til Stavanger blir for min del vanskelig.
-okb!Kommentar
-
Flybillett SVG-OSL gis bort
Jeg har en flybillett med SAS Braathens med avgang fra Stavanger kl. 22.10 og ankomst OSL kl. 23.00, som jeg dessverre ikke får brukt pga. familiens ferieplaner. Billetten gis bort til en fattig kanarifan som ellers ikke ville hatt mulighet til å dra til Stavanger. Du må betale et evt. gebyr (kr 300) til SAS Braathens for å endre navn på billetten selv. Tilsvarende billett koster kr 894 hvis du bestiller den på nettet nå. Send meg en PM hvis du er interessert.
NB: Billetten er nå gitt bort.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Kef1rmen jg skal t.o.m tror jeg så da er det dårlig av resten
Hilsen en som retter snuta mot Trondheim og Stavanger i ferien sin, i jakten på nasal orgasme og nye trepoengere.
CUL8RStøtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
noen som har et ca antall på hvor mange som drar over til stavanger? jeg kjøper billett etterpå!!!Kommentar
-
-
Sakset fra kfl.no
Superbillig busstur til Stavanger!
KFL slår på stortromma og subsidierer bussturen til kampen mot Viking søndag 6. august
Skrevet av kfl.no
KFL har nå et bussalternativ til Stavanger.
* Avreise er kl. 02.00 fra Lillestrøm Bussterminal søndag 6. august. Dette betyr at man får god tid i Stavanger før kampen.
* Prisen er nå utrolige 300,- tur/retur
* Påmelding skjer til Tony Johansen på tlf. 950 28 453 eller e-post: tony@kanari-fansen.no
Det er begrenset antall med bussbilletter, så her er det førstemann til mølla!
Meld deg på bussturen, nå!!!
Siste fra Mykle er at det er 47 påmeldte til bussturen til Stavanger!
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Bra at det blir billigere busstur, men siden dette er årets tur fra kanari-fansen sin side så burde dette blitt gjort for flere mnd`er siden, men bedre sent enn aldri. 2 busser burde vi vel klare nå som prisen har blitt satt ned til latterlige 300 kroner!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av SkovliHvor blir samlings stedet i stavanger da? har vi funnet en pub med billig drikke?
Blir iallefall et par kanaris i toppform i Sandnes, natt til søndag.
Med så mange påmeldte på bussen bør vi ha håp om 200 stk der nede.Kommentar
-
Det er vel Harryes som er fotballpuben i Stavanger. Ellers vil jeg anbefalle Ceckpoint Charlie for de som liker litt mer rocka musikk. De fleste stedene er samlet, så det bør vel ikke være noen sak.. Men hold dere unna Sandnes, ordentlig slumsted..Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others
RÅGG 19116Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av SkovliHvor blir samlings stedet i stavanger da? har vi funnet en pub med billig drikke?
Opprinnelig skrevet av Nr.10Det er vel Harryes som er fotballpuben i Stavanger. Ellers vil jeg anbefalle Ceckpoint Charlie for de som liker litt mer rocka musikk. De fleste stedene er samlet, så det bør vel ikke være noen sak.. Men hold dere unna Sandnes, ordentlig slumsted..
Forøvrig veldig enig i det siste i innlegget ditt, Nr.10Viking StavangerKommentar
Kommentar