Opprinnelig skrevet av Di Merda
Info om Stavanger turen
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av LarsOmtrent 300. Ser ut som det blir 2 busser. Til Trondheim hadde vi bare 1 buss, og der var vi over 300.
Men det var mer enn 1 buss til trondheim, var også en minibuss.
Uansett blir det ny rekord (også her) av kanaris på siddis stadion.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av FrydenlundHvordan er muligheten for å kjøpe billett på kampdagen? Eller blir det utsolgt før?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyNei, men billetter år du KUN kjøpt av Kanari-Fansen ved inngangen utenfor stadion. Eller på LSK-Shopen som er det letteste
hei jeg meldte metg på istad! er en gjeng fra lillestrøm som skal ditt.. ehh.. spørsmålet er: Hvor mange billetter er det igjen på lsk shoppen??
eller selger dere billetter også på bussen til kr??
bare ønsker å vite det før jeg punger ut:lsk:Tenke seg det at vif er Oslos Stolthet.. stakkars Oslo's befolkning.. :( :(Kommentar
-
noen som vet om det er igjenn biletter til turen nedover til stavanger?
Uansett er jeg helt sikker på at det er billetter igjen av begge slag
Men ikke drøy for lenge med eventuell buss-påmelding da, blir vanskelig for tursjefen og beregne.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av lsk_fuglnoen som vet om det er igjenn biletter til turen nedover til stavanger?
men ring tony i morgen for å høre, evt melde deg på!
nr hans er: 95028453
edit: litt treg så sent på kvelden gittLast edited by Chessheim-kanaris; 03.08.2006, 22:53.mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Tur til Stavanger utsolgt!
To busser er fulle og dermed setter KFL stopp for ytterligere påmeldinger til Stavanger. Ønsker du å stå på venteliste dersom noen trekker seg, sender du en mail til tursjefen:tony@kanari-fansen.noMvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernTo busser er fulle og dermed setter KFL stopp for ytterligere påmeldinger til Stavanger. Ønsker du å stå på venteliste dersom noen trekker seg, sender du en mail til tursjefen:tony@kanari-fansen.noTore GalgerudKommentar
Kommentar