Opprinnelig skrevet av ChriZza
Søker sjåfør: Harstad - LSK
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av petterAgn for storfisken?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Planlagt avreise er tirsdag ettermiddag.
Vi regner med å kjøre inn i Sverige og tjene noen timer på det.Kommentar
-
Får jeg en slik kjøring gjennom jobben så får jeg inn 30000,-
Aldri i verden om jeg hadde kjørt opp ditt gratis med den gjengen;-)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Kølla RiisaPlanlagt avreise er tirsdag ettermiddag.
Vi regner med å kjøre inn i Sverige og tjene noen timer på det.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Dere tjener ingenting på å kjøre gjennom SverigeKommentar
-
Veiene på norsk side er også veldig bra. Kjørte til Bodø i fjor, og allerede siden den gang har veien blitt forbedret med åpningen av den nye Korgfjell-tunnellen.
Men det er maaaange fartskontroller i Nord-Trøndelag.
E6 nord for Fauske vet jeg følgelig selvsagt ikke noe om (før der veien ender igjen - i Kirkenes)...Last edited by gj; 30.06.2006, 22:44.Kommentar
-
Det er garantert lenger å kjøre innom sverige. jeg har kjørt noen ganger til setermoen, beste veien er rett opp. Følg E6 til Bodø, så er det bare en liten svipptur til Harstad derifra. går så fort så. Vi brukte akkurat 18t til Setermoen, 4 gutter som bytta på å kjøre. gikk nokså glatt oppover dakrisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Kølla RiisaNei, jeg har egentlig ikke peiling. Det var Erling som mente at det gikk raskere, nettopp pga veiene som Nordby sier.
Invicta
Ingen er større en klubben
Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av HarvestHadde jeg ikke vært opptatt på den tiden hadde jeg joina.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar