Opprinnelig skrevet av Tony
Turinfo Rosenborg
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av KFL109Er det noen mulighet for at bussene kan gå fra og til Oslo? Gjør det litt enklere å være med. Spesielt viktig på hjemturen.Kommentar
-
Kjøre bussene om Hadeland, og er det mulighet som i fjor, å gå på bussen der ???Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
-
På matchen i dag informerte en eller annen fyr om at det ikke er bestemt hvor vi skal samles før matchen... Da benytter jeg anledningen til nok en gang å nevne at Three Lions BURDE være nettopp dette samlingspunktet. Vi som tross alt bor der oppe VET hva vi prater om... Det er en mye bedre fotballpub, enkelt og greit.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyBilletter til kampen ble sendt fra trondheim i dag
noen som kan fylle inn?mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanarisjeg var innom shoppen på onsdag, da fikk jeg beskjed om at Rosenborg ikke sendte ut kamp billetter, så de måtte kjøpes på Lerkendal.
noen som kan fylle inn?Kommentar
-
Jeg prøvde å gjøre dette selv i stad, men fikk det ikke til...
Kan en av moderatorene sette opp en avstemning på hvilken pub vi skal samles på i Trondheim?
-Three Lions
-Fifth Avenue
-Rom 666 på Thon hotellet
-Mormors
-Hjemme hos Forza Ranheim (yeah, right!)Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbySorry, hadde dårlig tid. Meninga var selvfølgelig å skrive: Hvilken pub blir det i tr.heim?Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FridtjofJeg prøvde å gjøre dette selv i stad, men fikk det ikke til...
Kan en av moderatorene sette opp en avstemning på hvilken pub vi skal samles på i Trondheim?
-Three Lions
-Fifth Avenue
-Mormors
-Hjemme hos Forza Ranheim (yeah, right!)
Mykle, og samtlige medlemmer av After Dark, regner som vanlig med å treffes der etter kampen.
Norges desidert bruneste pub, med klientell som strekker seg fra skjeggete transer, til horer og tunge narkomane.
Røyking tillatt!! Velkommen skal dere være-After Dark Ultras-Kommentar
-
Da foreslår jeg heller Baja220 ;-)
Fifth Avenue var ok, men savner litt mer fotballpreg. Uteservering er i alle fall et must hvis det er bra vær.
Hadde også vært kongelig med Dahls på fat. Ikke Hansa som vi drakk på Harveys for noen år siden.
-okb!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FridtjofJeg prøvde å gjøre dette selv i stad, men fikk det ikke til...
-Three Lions
-Fifth Avenue
-Mormors
-Hjemme hos Forza Ranheim (yeah, right!)Kommentar
Kommentar