Hva som er galt med Fifth Avenue? Det er ikke en fotballpub... Det er et ræva utested. Menmen, det er dere som bestemmer...
Turinfo Rosenborg
Collapse
X
-
Poenget er vel beligenhet, samt uteservering. To argument som selv en TL fan som meg må si veier mer enn at TL er en fotballpub. Skal dit ikke for å se fotball, tross alt. Henger ikke på 5th Avenue jeg heller, men tar gjerne en pils der lørdag. Søndag blir det brus!Fra BaillsundKommentar
-
hæh? hva meg?
hehe nei tror det var franken du sikta til...! (men holmiz heter faktis Anders til fornavn han også!)
Blir uansett brus på meg også da jeg skal på jobb etter matchen. Skal plage livet av alle rævbk supp. som jeg jobber med!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Nei, nå er det vel på tide at også jeg blir alvorlig...
Jeg har full forståelse for valget av Fifth Avenue. Men, Jeg vil anbefale ALLE som tilbringer neste helg i Trondheim, til i det minste å ta en liten tur innom Three Lions på lørdag...
Jeg har sett litt på værmeldingene neste uke, og det ser ut som at været bedrer seg til uka. Da blir det grilling og øl på Marinen på lørdag...Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
ja skal holde meg til topic jeg også fritjof, støtter deg på at fifth ikke er fotball pub, det er og blir en USA-idrett pub (amerikansk fotball, basket (som jeg au spiller) osv...
Og så helt off topic, jeg svikter samf. øk, dragvoll og fretex folket til fordel for master i it mm på hist fra høsten..Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Hva med Baja220? ;-)
Fifth Avenue er helt kult i noen timer. Vi hadde det også veldig bra der kvelden før kamp for et par år siden. Vi overtok hele uteserveringen, og ingen i nærheten av sentrum kunne unngå å få med seg kanarilivet. Selv var jeg vel litt i overkant glad ifølge noen ;-)
-okb! - som er usikker på trondheimsturKommentar
-
Konge, Anders. Jeg drar med meg fire kompiser opp til trøndelagen neste helg, og planlegger og gi dem en visitt på Three Lions på lørdag. Har du fortsatt nummeret mitt? I så fall, ring meg på lørdagen a, så får du Fugla-selskap. Vi må prøve å få tak i Erlend også... Håper bare ikke han fortsatt er på ferie...Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TrondeoIrriterer meg hvor mye feilinformasjon som gis ut hele tiden fra sportshuset...
Invicta
Ingen er større en klubben
Kommentar
-
når man har meldt seg på bussen til Tony, da kan man betale på bussen, sant? :roll:mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
Kommentar