Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det er ikke feil info, men de hadde ingen billetter siden vi ikke fikk dem fra Rosenborg før tirsdag
Joda de har gitt ut feilinformasjon. De første bedskjedene jeg fikk var at Rosenborg kom ikke til å sende ut billetter, da de ville styre dette selv på stadion.
Joda de har gitt ut feilinformasjon. De første bedskjedene jeg fikk var at Rosenborg kom ikke til å sende ut billetter, da de ville styre dette selv på stadion.
Hvis de sier det på den måten så er jeg enig med deg...
man får kjøpt billetter på stadion???
Viss ikke.. kan noen ta med ihvertfall 2 billetter til meg på kampdagen!?!:???:
Du får ganske sikkert kjøpt på stadion. I følge kjernes hjemmeside har bortefeltet plass til 800, og vi blir nok ikke så mange, selv om det er lov å drømme
Jeg vant to billetter på RBK-quizen, som jeg ikke får brukt. Hvis du vil ha to gratisbilletter, så send meg en PM. Billettene må hentes på Lerkendal en time før kampen.
Edit: Gitt bort.
Last edited by Torolf; 29.07.2006, 19:58.
Begrunnelse: Billettene er nå gitt bort.
På lørdagskvelden i Trondheim kom jeg i prat med mange fugler som hadde vært innom Three Lions, og som, i likhet med meg, stiller seg helt uforstående til hvorfor Fifth Avenue ble valgt forann nevnte TL.
Håper virkelig KFL tar seg bryet og faktisk vurderer Three Lions neste år. De tre kameratene jeg hadde med på besøk til byen var også helt enige. TL. er et mye bedre sted enn FA.
Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!
Og bare for å ha sagt det: Alle ondsinnede rykter om at "After Dark" skulle vært nedlagt, stemmer overhodet ikke!!
Tradisjonen tro, tok vi selvsagt turen innom etter kampen. Stemningen var dog laber, de prostituerte og narkomane var i sterkt overtall, og røykeloven hadde fortsatt ikke tredd i kraft. Sjokkerte som vi var, ble det med en halvliter denne gangen.
På lørdagskvelden i Trondheim kom jeg i prat med mange fugler som hadde vært innom Three Lions, og som, i likhet med meg, stiller seg helt uforstående til hvorfor Fifth Avenue ble valgt forann nevnte TL.
Håper virkelig KFL tar seg bryet og faktisk vurderer Three Lions neste år. De tre kameratene jeg hadde med på besøk til byen var også helt enige. TL. er et mye bedre sted enn FA.
Har jo fått med meg det, men det er Trondheim vi snakker om... 290 regndager i året... flere enn i Bergen. Har det virkelig noe å si? Folk satt jo inne uansett.
Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!
Kommentar