noen som ikke skal til newcastle?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hennern
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Apr 2006
    • 157

noen som ikke skal til newcastle?

Men som hadde bestillt billett og ikke får den refundert?

i så fall så er det bare og si i fra så kjøper jeg den gjerne!

(ække så keen på og betale 4000 spenn for reise med KLM som var det billigste jeg kom over)
    det er helt for jævelig
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

Opprinnelig skrevet av hennern

(ække så keen på og betale 4000 spenn for reise med KLM som var det billigste jeg kom over)
    Du får nok uansett ikke brukt andres flybilletter. Flyselskapet sjekker om navnet på billetten stemmer med passet ditt. Det går an å endre navnet på billetten, men da tror jeg fort prisen blir nesten like høy som for en ny billett.

Fra Ryanairs vilkår: Passasjernavn kan endres inntil 4 timer før fastsatt avreisetid bare gjennom et Ryanair bestillingssenter (avhengig av åpningstider), mot betaling av et endringsgebyr på EUR 100/GBP 70 (eller tilsvarende beløp i lokal valuta) per person. Eventuelle navneendringer i en bestilling må gjøres på hele reiseruten til den aktuelle passasjeren.

Kommentar

• sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

Opprinnelig skrevet av hennern

Reis med jet2.com fra bergen. Først med norwegian til bergen, og jet2.com videre til N'castle. Billigere det.

Petter

Kommentar

• Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

Opprinnelig skrevet av petter
        Reis med jet2.com fra bergen. Først med norwegian til bergen, og jet2.com videre til N'castle. Billigere det.

Petter
        Utreisen på fredag er i hvert fall fortsatt svært billig.

Kommentar

• hennern
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Apr 2006
          • 157

Opprinnelig skrevet av Torolf
          Du får nok uansett ikke brukt andres flybilletter. Flyselskapet sjekker om navnet på billetten stemmer med passet ditt. Det går an å endre navnet på billetten, men da tror jeg fort prisen blir nesten like høy som for en ny billett.

Fra Ryanairs vilkår: Passasjernavn kan endres inntil 4 timer før fastsatt avreisetid bare gjennom et Ryanair bestillingssenter (avhengig av åpningstider), mot betaling av et endringsgebyr på EUR 100/GBP 70 (eller tilsvarende beløp i lokal valuta) per person. Eventuelle navneendringer i en bestilling må gjøres på hele reiseruten til den aktuelle passasjeren.
          jaok, men dette er ryanairs regler, men 800 kr er ikke mye i forhold til 4000 spenn med KLM.

Har gjort lignende med SAS og de skulle ha 300 riksdaler for det, men takk for informasjonen :lsk:
          det er helt for jævelig

Kommentar

Working...