Onsdagskvelden i Bergen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • pondus73
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 612

Onsdagskvelden i Bergen

Jeg skal etter alt å dømme trolig tilbringe onsdagen, av alle steder, i Bergen. Er det noen andre som har tenkt seg utendørs i Fugladrakt den kvelden eller er dette et kamikazeprosjekt som ikke er å anbefale??
    Noen som har noen tips om hvor det kan være ok å se kampen selv om man er i kledd gul drakt?!
    ------eLSKe-------
  • Hamburg & Kanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 3006

Torvalmenningen. Mann eller mus?
    LSK Norges beste lag

Kommentar

• pondus73
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2004
      • 612

He he he
      Har vel aldri klart å se på meg selv som mann enda så da må det vel bli mus da............
      :lsk:
      ------eLSKe-------

Kommentar

• Sem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2005
        • 1626

Jeg er enten i Bergen eller Odda den kvelden, så jeg er usikker på hvor kampen sees...

Kommentar

• Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

Til dette finnes det bare en ting å si. Som LSK-fan har du MYE å være stolt av. Da bør ikke fargene gjemmes vekk
          LSK Norges beste lag

Kommentar

• pondus73
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2004
            • 612

Klart man er stolt av å være Fugl, men noen ganger kan det også være lurt å tenke på egen helse!

Jeg har nok ikke noe problem med å tusle i Bergen med drakta, men kunne godt finne ett ok sted å se kampen sånn at man ikke er helt aleine når alle de røde tusler slukøra hjem

------eLSKe-------

Kommentar

• Kimito
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 2602

Det er normalt sett ingen problemer med å ha fugledrakt i Bergen. Supporterne har et godt forhold til hverandre og så lenge man oppfører seg anstendig så byr det seg neppe problemer.

Når det er sagt så har jo Bergen et par casualbengler som kunne finne på tøys hvis du er riktig uheldig. Disse er, så vidt jeg har forstått, som regel å finne på Wembley bar i overetasjen på Fotballpuben.

Du får trolig flest folk og best stemning på Fotballpuben, men hvis du har lyst til å være helt trygg så er det sannsynligvis best å se kampen på Scotsman. En del bergensere der for å se kamp til vanlig, men jeg har ikke hørt om noen stygge episoder derfra.

Når det gjelder å ha fugledrakt ute på byen så ville jeg kanskje styrt unna området rundt fisketorget, da dette er ganske beryktet for noen uheldige episoder. Hadde vel heller ikke kavet rundt og sunget fuglesanger på Torgallmenningen etter midnatt.

Med vennlig hilsen

Kim - som drar seg til Åråsen for denne kampen.
              Ferdigskåra

Kommentar

• pondus73
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2004
                • 612

Hmmmmmmmmm.
                Hvorfor havna denne i turforumet?
                Er vel ikke noe annet å diskutere hvilken pub man skal se kamp på i Bergen enn i Oslo eller andre byer vel?

Jaja, uansett så blir det spennende å se om jeg møter noen likesinnede denne kvelden!
                ------eLSKe-------

Kommentar

• Justnes
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Nov 2003
                  • 57

Stikker og ser den på scotsman jeg. Har ikke fugladrakt, men et stort hjerte for Lillestrøm alikevel...
                  Petter Justnes

Kommentar

Working...