Prioritering av kamper og spørsmål om billetter

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • FluffyBunny
    Medlem
    Møteplager
    • Mar 2006
    • 87

Prioritering av kamper og spørsmål om billetter

Når man så flytter langt vekk gjelder det å finne ut hvilke kamper man kan se, og hvilke man har råd til å se. Dette er "nytt og spennende" for min del. (Flytter 500km vestover imorgen... studier...)

Dere som bor lenger unna hjemmestadion Åråsen enn en liten gåtur eller togtur, hvor ofte får dere sett en kamp på stadion? Er det noen beinharde folk som reiser på hver kamp her selv om de bor i "gokk" ? Noen generelle tips å komme med?

Kampene jeg foreløbig vurderer å få med meg (som også passer med andre helgeplaner):
    -Moldekampen 24. september (bortekamp)
    -Lyn 5. november (hjemmekamp og siste "vanlige" i serien for i år)
    -muligens hjemmekamper innimellom
    Noen andre jeg burde prioritere? (Jeg kan ikke komme og se hjemmekamp mot VIF... )

Noen andre som har planer og reiser fra ytre gokk-mokk? Hvordan gjør man det med billetter til kamp?
  • lsk_fugl
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 864

Opprinnelig skrevet av FluffyBunny
    Hvordan gjør man det med billetter til kamp?
    bestille på den internett vettu

Kommentar

• Harald_88
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 550

Opprinnelig skrevet av FluffyBunny
      Når man så flytter langt vekk gjelder det å finne ut hvilke kamper man kan se, og hvilke man har råd til å se. Dette er "nytt og spennende" for min del. (Flytter 500km vestover imorgen... studier...)

Dere som bor lenger unna hjemmestadion Åråsen enn en liten gåtur eller togtur, hvor ofte får dere sett en kamp på stadion? Er det noen beinharde folk som reiser på hver kamp her selv om de bor i "gokk" ? Noen generelle tips å komme med?

Kampene jeg foreløbig vurderer å få med meg (som også passer med andre helgeplaner):
      -Moldekampen 24. september (bortekamp)
      -Lyn 5. november (hjemmekamp og siste "vanlige" i serien for i år)
      -muligens hjemmekamper innimellom
      Noen andre jeg burde prioritere? (Jeg kan ikke komme og se hjemmekamp mot VIF... )

Noen andre som har planer og reiser fra ytre gokk-mokk? Hvordan gjør man det med billetter til kamp?
      Med unntak av VIF-kampen tipper jeg du får kjøpt billetter på kampdagen til resten av kampene. Kan vel være noe usikkert mot slutten hvis vi har gullsjanser, da kommer det vel endel "trofejegere" ekstra på kampene
      Alt For Fugla

Gå Av Grønlund

Kommentar

• Harvest
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2006
        • 855

Sjøl flytta jeg til Nordfjordeid i vinter, og det har jo gått greit så langt, selv om jeg har gått glipp av uvant mange kamper i forhold til det jeg har pleid å se før. Skal uansett til Kristiansand på lørdag, og få med meg bortekampen mot Lyn neste uke. Deretter blir neste match enga på Åråsen, og så er det kjekt at det ikke er så fryktelig langt fra Nordfjordeid til Molde, så den bortekampen skal jeg definitivt se!
        Iron Maiden's gonna get you.

Kommentar

Working...