190 ??? HAHA da hadde ikke jeg reist.. møkka sted uansett.
Turinfo Start (cup) 19. august.
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av Kef1r190 ??? HAHA da hadde ikke jeg reist.. møkka sted uansett.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kanari-Fansen setter opp buss til kampen mot Start lørdag 19. august.
Avgang fra Lillestrøm Bussterminal kl. 09.00 lørdagsmorgen.
Retur etter kampslutt
Pris kr. 400,-
Buss og kampbilletter er tilgjengelig på LSK-Shopen.
I Kristiansand samles vi på utestedet Kick, som ligger i Dronningensgate 8Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Utrolige priser ja.
Men hvis dere skal aksjonere mot dette så gjør det ved å ikke kjøpe noe på stadion, i byen etc. Dette vil gå ut over klubben/byen, som vel er intensjonen, mens det å droppe kampen vil gå ut over vårt elskede LSK, og det vel ikke meninga deres, de kan ikke noe for høye billettpriser. Og trenger som alltid flest mulig kanarifuglers støtte under denne kampen.Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Boikottes.. ?!herregud, nå blir jeg bare oppgitt. Vet det ikke er snakk om kampen, men om byen, men blir like oppgitt fordet. Blir litt sånn ungdomsskole tendenser spør du meg. At stadion har dyre billetter har da ikke noe som helst med byen og gjøre, de kan da ikke noe for det, og får ikke gjort noe med det heller. Da får man heller snakke med folk som har noe å si om sånne saker.
Ikke noe Boikotting her i hvertfall. Sees i KristiansandForza Fugla!!!Kommentar
-
bare lurer litt.....
Er det slik at kanari fansen har fått utdelt en kvote med billetter som MÅ kjøpes på lsk-shopen? Eller kan man kjøpe billetter til bortesuportere i døra der nede på stadion?
Har booket hotell, men vil helst slippe og komme til stadion og ikke få komme inn.
Greit og få avklart om jeg blir nødt til og ta turen til lillestrøm på forhånd for og få meg biletter til kampen.¤Fugl i Oslo¤Kommentar
-
Nei, du må ikke kjøpe billett på shopen. Det er et tilbud til dem som ønsker det, men fullt mulig å kjøpe på stadion.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Kommentar
-
Noen som vet hvor mange som har kjøpt billett til turen?? Blir det mer enn en buss??VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Skal jeg tolke interessen for turen blant de jeg kjenner, så blir vi et sted mellom 100 og 200 personer. Det er alltid vanskelig å si, men det virker som om det er litt færre som skal til Kristiansand enn som dro til Stavanger.Kommentar
-
Kommentar