Jeg som mange andre ble skuffa over at vi ikke ble flere i Stavanger, iogmed at dette skulle være årets tur.
Nå ble det ikke aller verst da, med rekord oppmøte, men jeg tror faktisk vi var fler i Trondheim.
Vi må jobbe for at årets tur, faktiskt skal bli årets tur.
Her er hvordan jeg ser det:
1. Årets tur må være sponset/subsidert, igjennom KFL og/eller LSK. Her bør styret kontakte LSK for og høre om midler. Så mye støtte vi gir laget skulle det bare mangle om de ikke kunne sponse oss litt.
2. Årets tur bør bestemmes Desember/Januar. Terminlista settes opp tidlig i Desember, og årets tur bør bestemmes så fort som mulig etter det.
3. Årets tur bør annonseres tidlig igjennom humbug, eget skriv i posten til alle medlemmer, i LSK posten, og her på forumet.
Slik tror jeg også vi kan være 1000 stykk feks i Trondheim.
Vi er Norges beste på synging, nå må vi jobbe for å bli det på oppmøte også.
Innspill ?
Nå ble det ikke aller verst da, med rekord oppmøte, men jeg tror faktisk vi var fler i Trondheim.
Vi må jobbe for at årets tur, faktiskt skal bli årets tur.
Her er hvordan jeg ser det:
1. Årets tur må være sponset/subsidert, igjennom KFL og/eller LSK. Her bør styret kontakte LSK for og høre om midler. Så mye støtte vi gir laget skulle det bare mangle om de ikke kunne sponse oss litt.
2. Årets tur bør bestemmes Desember/Januar. Terminlista settes opp tidlig i Desember, og årets tur bør bestemmes så fort som mulig etter det.
3. Årets tur bør annonseres tidlig igjennom humbug, eget skriv i posten til alle medlemmer, i LSK posten, og her på forumet.
Slik tror jeg også vi kan være 1000 stykk feks i Trondheim.
Vi er Norges beste på synging, nå må vi jobbe for å bli det på oppmøte også.
Innspill ?
Kommentar