Det er fortsatt mulig å få flybillett med SAS Braathens for kr 1089 t/r inkl. avgifter. Da lander du på OSL kl. 23.15.
Molde - LSK, søndag 24. september kl 18
Collapse
X
-
Etter hektisk jobbing med å få bytta vakter på jobben, så ordna det seg!
Da blir det røkkeløkka på meg og!
Jeg sa før sesongen at vi kom til å tape 3 kamper i år. RBK borte, Tromsø borte, og Molde borte.. La gud gi meg feil."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Sorry. Saken på forsida er oppdatert, glemte forumet.
Puben vi møtes på er Sportspub1911. Dette er Tornekrattets stampub og KFL er ønsket hjertelig velkommen. Ligger på Alexandra Hotel, 5 minutters gåavstand fra stadion. Puben åpner kl. 14.00 og 0,5 går for 39 blanke kroner.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Sorry. Saken på forsida er oppdatert, glemte forumet.
Puben vi møtes på er Sportspub1911. Dette er Tornekrattets stampub og KFL er ønsket hjertelig velkommen. Ligger på Alexandra Hotel, 5 minutters gåavstand fra stadion. Puben åpner kl. 14.00 og 0,5 går for 39 blanke kroner.
blir nok en tur på lørda også.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Yahh... da blir det Molde Timekspressen fra Ålesund = litt kortere tur enn resten av gjengen.. Hihi!I år så tar vi ostepop
Vi elsker Lillestrøm
HEI!Kommentar
-
Spennende avsporing Vestfold.
Selv håper jeg LSK overkjører Molde som aldri før. Jeg har ikke opplevd en seier på Røkkeløkka, til tross for at jeg har vært der fire ganger. Skulle gjerne reist oppover, men får desverre ikke fri fra jobb.
-okb!Kommentar
-
Enda kortere med timeexpress fra Kristiansund Håper å få møtt dere på puben før kampen denne gangen, om været holder seg er det ingen grunn til annet. Så fikser jeg skyss med andre Kristiansundkanaris hjem igjen.
Sees i Molde.Fra BaillsundKommentar
-
Kommentar
-
Etter en kort, men kanskje litt lite gjennomtenkt diskusjon satt deler av Bislett Kanaris og Baht Boys kursen mot Molde. Ved Nebbenes møtte vi første tegn på liv. Blussing bak en bensinstasjon var et mektig syn kvart på fem på morgenen.
Frokosten hos Molde Kanaris er akkurat unnagjort. Nå går turen ut i Molde by (jeg må spy). Deretter får vi håpe det blir tre sikre på Røkkeløkka.
-okb!Kommentar
-
.. og til dere som ligger bak oss i løypa. Det var fem grader på Dombås klokka åtte idag tidlig. I Molde derimot er det tilnærmet skyfri himmel og 19 grader.
Første fly med Kanaris har landet, og byen skal farges gul og svart. Neste punkt på planen er å få på seg drakta!
-okb! - kaptein og ballfordelerKommentar
Kommentar