Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
EDIT: Greit, slått på målstreken, men bedre to svar, enn ingen svar
hehe.. ja, to svar er bedre enn ingen.. nå blir det fugla on tour
Måtte bare finne det ut, for jeg har ikke så mye penger igjen på konton.. men fant ut at jeg har nok til både tur, kampbillett og drikke
hehe.. ja, to svar er bedre enn ingen.. nå blir det fugla on tour
Måtte bare finne det ut, for jeg har ikke så mye penger igjen på konton.. men fant ut at jeg har nok til både tur, kampbillett og drikke
Barnebillett og drikke? Dette hører vel ikke sammen eller..?
er det fortsatt billetter igjen?? (eller er det sånn at de setter opp busser etter billetter) for har en venn som skal bli med og gidder ikke kjøre mopeden
ned til lsk shoppen når jeg er forskjøla hvis det ikke er billett igjen!
Kommentar