Årets Royal League tur
Collapse
X
-
Vet at dette ikke er riktig tråd, men gadd ikke å starte en egen tråd for dette... Speakeren sa at neste hjemmekamp er 30. nov mot FCK, i nyhetstråden står det at vi møter Hammarby 26.nov på åråsen... Hva stemmer?Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Mykle nevnte på tlf i stad om at vi møter Bajen hjemme 26 November. Det står også Bajen Fans sitt forum at de skal møte oss på Åråsen den 26.Kommentar
-
Blir nesten litt flaut å synge mot hammarby, men supportermessig har vi helt klart fått de mest attraktive lagene i royal league.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Men erkänn. Ni älskar oss! Här har ni att runka framför tills vi ses på Söderstadion: http://www.youtube.com/watch?v=Dhrq6cI19V8Kommentar
-
Men erkänn. Ni älskar oss! Här har ni att runka framför tills vi ses på Söderstadion: http://www.youtube.com/watch?v=Dhrq6cI19V8www.kfl.no/debattKommentar
-
Får virkelig ikke håpe de kommer med 7-8000 (som den svingen tar) til Åråsen, kan bli stusseligKommentar
-
Kommentar
-
Nå er "årets tur" for min del bestillt. Vi er 6 stk som tar DFDS ned til København med Brøndby Stadion i sikte. Blir utreise 09 Nov og hjemreise 11 Nov. Blir en kanon tur der vi får se Fugla sikre seg videre avansement i RL.Kommentar
-
Med julebord dagen/natta før Hammarby matchen blir det en lei nøtt å komme seg til Søder. Jeg er ikke spåmann, men opparbeida erfaring tilsier, at det å komme seg opp av køya om morgenen etter et julebord blir som å drikke kald kaffe i hælvete. Eneste mulighet blir med fly litt utpå dagen på lørdag. Blir det noe organisert fly-opplegg fra KFL? Evt noen som har peiling på avganger og priser? Begynner å dra seg til for alvor på skolen også..... Jaja, man får vel offre litt for fugla!
Blir det ikke Stockholm, blir det FCK på meg.Last edited by scages; 07.11.2006, 09:46.Kommentar
-
Tja. Det skal ikke bli vanskelig å slå bortemøtet på Åråsen fra RL 2005/2006 i alle fall.
Kalmar 20 stykker,
FC Køben 15 stykker,
Brøndby(i Tønsberg) ?,
IFK Göteborg (i Tønsberg) 50 stykker og
Djurgården 4 - FIRE - stykker.
Togtur til Hammarby away er bestilt!Kommentar
-
du tok vel litt av i underkant nå. Husker jeg telte Kalmar gjengen, de var 37 stykk. (dvs det var 37 stykk på bortetribunen, regnet med at alle heiet på Kalmar)Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Kommentar
-
Okey, jeg tok det på min og andres husk. Hvis du talte dem ("stå stille 'a!") så føyer jeg meg for det. Ikke meninga å være urettferdig mot noen av de gjestende lagenes supportere.Kommentar
-
BomberBrown og jeg reiser med morgentoget lørdag 18.11. og returnerer med nattoget søndag 19.11 (ankomst Oslo kl. 07:30). Totalt koster dette SEK 995,- pr. pers.
Det er også et tog som går tilbake på søndag ettermiddag, og som er fremme i Oslo ca. klokken 22:00. Prisen blir det samme om du velger dette toget, eller nattoget.Kommentar
-
Hjem igjen er 1400-ca2030 til 500 kroner og 2300-0730 til 642 kroner greie alternativer. Får en hel dag i Isdrottningen med siste alternativ.Kommentar
-
Ops! Her er vi nesten like raske. Prisene endrer seg hele tiden virker det som. Løp og kjøp nå!
"Billettangst!"Kommentar
Kommentar