øl.....
Oppdatert turinfo FC København - Lillestrøm søndag 3. desember
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
(`’·.¸(`’·.¸...................................... .¸.·’´)¸.·’´)
«´`·♥1917 Lillestrøm Sportsklubb 2012♥·´`»
(¸.·’´(¸.·’´'''''''''''''''''''''''''''''''''''''' ''''''''''''''`’·.¸)`’·.¸)Kommentar
-
heit tony..
ehh.. d er mange som lurer på åssen d er med plasser igjen her!!
kunne d vært en mulighet for svar på d??
takk på forhåndTenke seg det at vif er Oslos Stolthet.. stakkars Oslo's befolkning.. :( :(Kommentar
-
Kommentar
-
Jaja, da ser det ut til å bli første fuglatur utenfor Østlandet på et par år for min del. Er det noe nytt om prisen på alternativ 1?Kommentar
-
Skal bestille fly hjem, men har hørt at kampstart er både 16.00 og 19.00, hva er riktig?
Begynner den 19.00 rekker jeg ikke siste flyet hjem.Kommentar
-
Søndag 3.12 kl. 16:00 borte mot København.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
-
Kommentar
-
forresten noen som vet om noe billige "krypinn" for en dag i køben? hadde vært digg med en dusj og kanskje en liten blund for litt oppladning til kampen etter båten.. vage minner om en stk meg som satt sliten på puben hele dagen fram til kamp sist vi var der.Kommentar
-
De som mener de har meldt seg på Køben turen enten med buss eller båt og ikke har fått noe svar fra meg må sende meg mail på nytt da jeg ikke har fått den.
Det kan se ut til at noen mailer med @kanari-fansen.no havner rett i søppelposten min, så har du sendt før kan du prøve denne istedet:
johansen_tony@hotmail.comKommentar
Kommentar