Turinfo Hammarby - LSK lørdag 18. november kl. 15.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Ahhh. Nå er det ikke lenge igjen . Den første ølen er konsumert og mer skal det blir.
Hammarby away? Love it!!!( nå også på en lørdag)Kommentar
-
De hadde også et spesialtilbud på lur til oss: Syngenekt!
Mange så fram til en bra tid på O'Learys før kampen, med gode minner fra navnebroren i København, men i Stockholm har de tydeligvis et annet syn på gjestende supportere med 9 timer på bussbaken sin.
Burger'n var heller ikke no billigere enn på Klimt, men stedet lå bra til for transport, det kan det få av meg.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Vi kan vel si at valget av pub ikke var helt vellykka
Vi var ett par som ikke hadde tenkt å drikke no, og hadde derfor tenkt til å sette oss på puben å synge fuglasanger bare.
Men det var ikke lov å sitte der uten å bestille noe, vi måtte rett å slett gå ut, ikke var det lov å synge heller, vi kunne jo forstyrre de andre gjestene.
Så da ble det gåtur i stockholm istedenfor gittAlt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Siste bussturen jeg gidder å bli med på iallefall.
Hvorfor i helvette skal man spille musikk på fullguffe så og si hele tiden?
Var til tider umulig og snakke med sidemannen uten og skrike.
Jeg har vært med på turer siden tidlig på 90 tallet, aldri opplevd dette før.
Fra nå av blir NSB,SAS og Norwegian brukt i stedet.Kommentar
-
Som bussvert og med selvopplevd musikkjævelskap på diverse kanariturer for alltid i minnet, tar jeg hensyn til volumet når jeg sjøl er bussvert, og hadde selvfølgelig gjerne hørt fra deg om dine plager under reisens gang!Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Fra nå av blir NSB,SAS og Norwegian brukt i stedet.
dessuten, hvis du har vært med på fugla turer siden 90 tallet, og aldri opplevd dette før, så betyr kanskje det at det var et éngangs tilfelle?
da kan du trygt dra på fugla tur, også neste gangmvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Jeg sa ifra 2 ganger, men gadd ikke mer når det ikke ble hørt. Alle som satt rundt meg klagde. Varmen skjønner jeg, var jævlig varmt til tider, men funker det ikke så funker det ikke.Kommentar
-
Kommentar