Turinfo Hammarby - LSK lørdag 18. november kl. 15.00
Collapse
X
-
NB! Nytt tidspunkt for kampstart. Den er nå bestemt til kl. 15.00. Det betyr at du rekker en pils eller sju på Martins på fredag før avreise og er tilbake på Martins tidsnok til å få deg en pils eller tre på lørdagen, før du setter kursen mot dyna.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Men fortsatt samme avreise tidspunkt? 02.00 som det står i første innlegg.Tore GalgerudKommentar
-
Kun minutter senere befinner jeg meg i en dyp samtale med en blond tjei som heter Agneta, men ikke si noe til kona!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Som den optimisten jeg er så håper jeg på 200. Hadde vært flott om folk skjønte hvor rå tur detta blir men. Man får vel prøva og skapa så godt liv som mulig.
Sandass med en god og kald Tjekker i håndaKommentar
-
-
Er veldig klar for å bli med, men må ordne med barnepass og liknende, før jeg er sikker. Når er siste frist for påmelding ?Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
-
Så lenge det er ledige plasser så regner jeg med at du kan melde deg på 5 minutter før bussen går, men det er jo en sjans for at bussen blir full innen den tid.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
kommer!
Hvis brodern står førerprøven og fattern er grei å låner bort bilen, så kommer jeg og brodern kjørenes etter dere på morrakvisten regner jeg med...
EDIT: glem det, noe annet dukket desverre opp som vi ikke kommer oss vekk fra men jaja...Last edited by Ballkunstneren; 12.11.2006, 22:43.Kommentar
-
Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor ikke intressen te denna turen ikke er drit stor! Faen meg lørdags kamp i tillegKommentar
-
Kommentar
-
hvor lang kjøretid med privatbil er det Lillestrøm->Söderstadion
viamichelin sa 7h31 men forrige gang jeg brukte dem, tok de en halvtime feil på Lillestrøm->Sandefjord.Last edited by iL; 14.11.2006, 09:42.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
viamichelin sa 7h31 men forrige gang jeg brukte dem, tok de en halvtime feil på Lillestrøm->Sandefjord.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
viamichelin sa 7h31 men forrige gang jeg brukte dem, tok de en halvtime feil på Lillestrøm->Sandefjord.Kommentar
-
Kommentar
-
Sem og Sparwasser skal til Søderstadion. Vet ikke hva søta bror har å by på, men kan alltids pu** Moder Svea!Kommentar
Kommentar