Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg kommer selvsagt til å klare 26 kamper. Står for det jeg sier.
Når du blir voksen å får deg ett liv du også så kommer du til å skjønne at man av og til må stille opp i kjipe ting som bryllup/barnedåp/konfirmasjon istedenfor fotballkamper :neutral:
Når du blir voksen å får deg ett liv du også så kommer du til å skjønne at man av og til må stille opp i kjipe ting som bryllup/barnedåp/konfirmasjon istedenfor fotballkamper :neutral:
Jeg dro selvsagt på VIF - LSK på konfirmasjonsdagen min...
Ser ut som jeg går mot min første 26 i år. Det eneste som kan sprekke er hjemmekampen mot Ålesund i august jeg lander på Gardermopen 14.45 og kommer fra Hellas.
Ser ut som jeg går mot min første 26 i år. Det eneste som kan sprekke er hjemmekampen mot Ålesund i august jeg lander på Gardermopen 14.45 og kommer fra Hellas.
Skal ringe inn en bombetrussel på flyet ditt jeg, så ender du på 25 du også
Kommentar