Hvor mye er du villig til å betale for en chartret bilett til Tromsø
Chartertur til Tromsø
Collapse
X
-
For øyeblikket koster det kun kr 992 t/r med Norwegian (utreise 16.5. og hjemreise 17.5.). Det er også lite sannsynlig at kampen blir flyttet. Prisen på charterfly må være konkurransedyktig. Jeg vil tro smertegrensen går på ca. 2000 kroner.Kommentar
-
Hovedfordelen er at det kommer og går når vi bestemmer. Dessuten kan det bli billigere hvis vi klarer å selge alle setene. Gjennomsnittsprisen vil ikke kunne konkurrere med dagens Norwegian-priser, men de vil øke jevnt og trutt fram mot kampen.Kommentar
-
Hvis flyet går fram og tilbake 16. mai er det mye mer interessant for meg. Som du skriver, er det litt kjedelig å la kone og tre barn i stikken på 17. mai.Kommentar
-
Jeg er interesert å bli med på chartring av fly. Har tenkt meg hjem 17 mai så det passer egentlig veldig bra for min del.
Men hvis prisen overstiger 2000kr tror jeg det blir vanskelig å få med folk.Kommentar
-
Totalen tur/retur (med Norwegian oppover) er på 1458 kroner, men jeg ser den store fordelen av at man ikke trenger å bekymre seg over å rekke noen avgang med et chartret fly.Vidar Evje
Kommentar
-
Hvis man klarer og flylle et boing 737-800 som etter hva jeg husker har 215seter, så burde prisen blir ganske lav. eller?
Åssen fly er det egentlig vi har tenkt til å bruke? Er det mulig at vi klarer å fylle en Airbus, som har opp til 853plasser, men det er den største typen vi har mulighet til å bruke her i Norge mener jeg. Men får en Airbus på ca 500 plasser også.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Jeg har aldri vært på kamp i Tromsø, men så sant kampen spilles kl 18 er det vel mulig å greie å slenge seg på kveldsflyet til SAS kl 20.45? I såfall prises denne i skrivende stund til 962.
Totalen tur/retur (med Norwegian oppover) er på 1458 kroner, men jeg ser den store fordelen av at man ikke trenger å bekymre seg over å rekke noen avgang med et chartret fly.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Kommentar
-
Hvis man klarer og flylle et boing 737-800 som etter hva jeg husker har 215seter, så burde prisen blir ganske lav. eller?
Åssen fly er det egentlig vi har tenkt til å bruke? Er det mulig at vi klarer å fylle en Airbus, som har opp til 853plasser, men det er den største typen vi har mulighet til å bruke her i Norge mener jeg. Men får en Airbus på ca 500 plasser også.Kommentar
-
hehe, nei, ikke mer en grunnkunskaper. Men er jo bare www.google.com/search/boing 737 eller Airbus. Der står det meste man trenger å vite.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
hehe, nei, ikke mer en grunnkunskaper. Men er jo bare www.google.com/search/boing 737 eller Airbus. Der står det meste man trenger å vite.Kommentar
-
er ikke bare-bare å charte et fly akkurat.. men hvis et ganske "kredittverdig" firma kan stå som betaler kan det faktisk fikses... Kjenner noen som jobber med slike ting. hvis man betaler (vilt gjettet) 350.000 f.eks for 200 plasser da ..Det er neste år det skal skje!Kommentar
-
Boing 737-100 til Boing 737-600 da?
Men nok om det, så det blir uansett maks 189seter, hadde håpa vi kunne klart en flokk på 400stk til Tromsø en gang, hadde vært herlig. Dette kunne jo vært sattse på som årets lange bortetur? (men det er jo feil tråd)krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Boeing 737-300-800. Det er ikke noe i veien for å chartre flere fly om nødvendig, men jeg tror vi vil ha nok med å fylle ett fly.Kommentar
Kommentar