Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hvorfor er det så stor forskjell på SAS og Norwegian? Vurderer serriøst å dra oppover, og har aldri vært på bortekamper lenger unna enn fredrikstad tror jeg :P
1500 er jo ikkeno egentlig..
enkelt og greit fordi sas er no drit.. bli med oppover da! tror det blir mange i år! hvis du eventuelt vil spare 500 kroner, kan du sove over på en benk på flyplassen.. da kan man fly med norwegian nedover til 498 om morgenen! jeg og et par andre skal det! vi er uanset hjemme i god tid til å få se 17. mai toget! hehe..
"en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"
helst vil jeg bare slippe 17.-mai tog :P
Men hvor mye kommer det på i såfall da? Må høre med brodern om han blir med ;D
Tviler på at morra mi lar en 14-åring dra alene til tromsø :P
Har vært der oppe de siste 5 årene. Jobber i norwegian som flyvert. Det er en meget bra by og feste i. Hva med og bli med i 17 mai toget der oppe. Alle kledd i gult og svart, vi hadde garantert fått mye publisitet i media.
Spillerne reiser alltid ned med 2045 flyet, de pleier og få mye hjelp fra sas i Tromsø.
hvis du eventuelt vil spare 500 kroner, kan du sove over på en benk på flyplassen.. da kan man fly med norwegian nedover til 498 om morgenen! jeg og et par andre skal det!
På Tromsø Lufthavn Langnes hjemmesider står det at terminalbygget er stengt fra kl. 02.00-05.00. Det betyr vel at det kan være en idé å eventuelt tenke på hotell, såfremt man ikke tar skade av å tilbringe noen timer på nattetid ute i det kalde nord. Selv satser jeg på å hive meg på SAS-flyet som går 20.45.
Kommentar