Chartertur til Tromsø

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5099

    #61
    Tror folk skal holde seg til fotball, her var det jaggu meg dårlige flykunnskaper ute og gikk..

    Kommentar

    • MobBoss
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 900

      #62
      Da har jeg gått igjenom de tilbudene som jeg har fått og det er faen ikke billig å leie fly.
      Så det blir ikke noe chartring av fly til Tromsø. Med mindre noen har veldig lyst til å donere bort en halvmillion til KFL

      Invicta

      Ingen er større en klubben

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        #63
        Opprinnelig skrevet av Erling Stray
        Da har jeg gått igjenom de tilbudene som jeg har fått og det er faen ikke billig å leie fly.
        Så det blir ikke noe chartring av fly til Tromsø. Med mindre noen har veldig lyst til å donere bort en halvmillion til KFL
        det finnes ikke noen form for grupperabatter?
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • Torolf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 9574

          #64
          Opprinnelig skrevet av xeR
          det finnes ikke noen form for grupperabatter?
          Det billigste er å bestille en individuell lavprisbillett. Det er vanvittig billig med 1000-1500 kroner OSL-TOS t/r. Billigere kan man ikke få det.

          Kommentar

          • Tony
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4737

            #65
            Opprinnelig skrevet av xeR
            det finnes ikke noen form for grupperabatter?
            Jo, men det ble på nærmere 2000,- kr

            Kommentar

            • MobBoss
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 900

              #66
              Gruppe rabbatene går på full pris billettene og til nordnorge starter de på 1850.- og hvis vi var 50 stk måtte vi fordeles på tre fly

              Invicta

              Ingen er større en klubben

              Kommentar

              • Balle Chlorin
                Medlem
                Bøffel
                • May 2006
                • 37

                #67
                Vil ikke anbefale å satse på 2045 flyet hvis kampen starter 1800. Altid masse folk og kø ut fra Alfheim etter kamper. Kampen slutter 1 time før flyet går, og SAS har blitt knallharde på at innsjekk stenger en halvtime før.

                Hilsen Kanari bosatt i nord, som skal kjøre bil til kampen. Hva er samlingsstedet før kampen?

                Kommentar

                • Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

                  #68
                  Du kan jo sjekke inn tidligere på dagen, evt. benytte deg av andre tilbud som gjør at du kan gå rett til gate.

                  Kommentar

                  • koppen
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2006
                    • 456

                    #69
                    sjekk inn begynner 2 timer før avgang.. og da er det kamp! vil si at det er dristig å satse på 20.45 flyet.. kan ikke alle ta med sove pose, også ligger man ute til flyplassen åpner igjen ved 05.00 tiden! leke uteligger er vel fett nok det..
                    "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

                    Kommentar

                    • Balle Chlorin
                      Medlem
                      Bøffel
                      • May 2006
                      • 37

                      #70
                      Innsjekk begynner ikke 2 timer før. Det er bare på charterfly. På rutefly kan kan du sjekke inn opptil 23 timer og 59 minutter før flyet går, men det må være samme dag. Dvs at bagen ikke ligger på flyplassen over natta. Men selvom innsjekk var unnagjort før kampen, ville jeg ikke gamblet på 2045 flyet.

                      Kommentar

                      • Tony
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4737

                        #71
                        Ifjor var vi en full maxi som dro fra Alfheim 5 min etter kampen var ferdig. Rakk innsjekkinga med glans. I tillegg så var flyet en del forsinka

                        SÅ hvis du er i tvil om du rekker det eller ikke, forhåndsbestill en maxi så er du på flyplassen i løpet av 10-15 min max!

                        Kommentar

                        • Balle Chlorin
                          Medlem
                          Bøffel
                          • May 2006
                          • 37

                          #72
                          Ikke for å være gledesdreper eller noe, men ikke gang en maxitaxi kan gjøre noe med en massiv kø. Og det er ingen selvfølge at taxien er der til avtalt tid. Og man kan ikke basere seg på at siden det gikk glatt i fjor så går det bra denne gangen også. Tror heller ikke jeg ville regnet med at flyet er forsinket.

                          Kommentar

                          • LSK-jenta
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2004
                            • 656

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av Balle Chlorin
                            Ikke for å være gledesdreper eller noe, men ikke gang en maxitaxi kan gjøre noe med en massiv kø. Og det er ingen selvfølge at taxien er der til avtalt tid. Og man kan ikke basere seg på at siden det gikk glatt i fjor så går det bra denne gangen også. Tror heller ikke jeg ville regnet med at flyet er forsinket.
                            Så negativ du er da.

                            For det første går det nok fint å sjekke inn når man ankommer flyplassen på dagen. Det går jo andre steder, så hvorfor ikke der?

                            For det andre så tviler jeg på at flyet reiser hvis det mangler 40 mann pga forsinkelser på flyplassen. Går vel ikke så mange fly fra Tromsø 16. mai på kvelden??!! at det er snakk om voldsomme køer?
                            Yvonne

                            Kommentar

                            • Balle Chlorin
                              Medlem
                              Bøffel
                              • May 2006
                              • 37

                              #74
                              Jeg skrev litt lenger opp at man kan sjekke inn hele den dagen du flyr. Og jeg er ikke negativ, men prøver å fortelle folk at før man bestiller billetter som ikke kan endres, må man være klar over at man KAN risikere å ikke rekke flyet. Prøver på ingen måte å få folk til å holde seg hjemme. Håper på masse gult og svart den 16.mai.

                              Kommentar

                              Working...