Jeg kommer!
Hvem kommer til lørdag på LSI kampen? FERDIG!!!!
Collapse
X
-
Lsi vant kampen 10-4. Vi stilte 30-35 stk som tidvis lagde bra liv i hallen. I siste periode fikk vi til og med noen bra slosskamper rett ved der hvor vi stod.Dette var gøy håper att dette er noe vi fortsetter med. Det kommer innslag på tv Romerike på mandag ,der jeg er spent på intervjuet med nullet.Takker alle som møtte opp og spesielt til Ufc som stilte mange,vi i Kggsc kommer sterkere tilbake.Kommentar
-
Sakset fra forumet til lsi:
Det var sikkelig herlig å se gutta spille ikveld, og med trøkket som var på tribunen fra Kanari-Fansens og resten av publikum var det ekstra morra at vi vant så mye!
Dette er en av de bedre kampene jeg har sett denne sesongen!Kommentar
-
Kommentar
-
Her kommer utalelsen fra trenern til Lsi
13. Januar 2007
Tjena folkens!!
Første hjemmekamp i 2007 avklart med en vel gjennomført kamp.
Vi spiller veldig bra hockey i alle 3 perioder men spiller også litt udisiplinert i slutten på alle 3 periodene og det er der Nesøya scorer målene sine, i en stor ledelse gjør det ikke så mye men, vi bør fortsatt forbedre oss på en del punkter for å prestere en fullgod sesong.
Skal bli godt å få tilbake skadde og syke spillere fordi vi sliter mye med for lite folk.
Vi hadde en kjempe støtte fra et stort antall kanariefans på tribunen, gutta likte det og gikk inn i alle situasjoner med en herlig entusiasme. TUSEN TAKK til er alle kjære publikum, vi kan ikke tape med den hjelpen dere gir oss........
Ser veldig frem mot neste hjemmekamp, blir spennende å se hva som skjer da!!!!
Mvh MichaelKommentar
-
Den som trøkka best var på melodien "Lillestrøm er de beste/Heia, heia, heia Kanaris":
Lillestrøm/Skedsmo Hockey!
(4 sakte klapp)
Lillestrøm/Skedsmo Hockey!
(4 sakte klapp)
osv.
Men vi sang mange sanger, blant annet Gospelen (bytta ut Lillestrøm med LSI) og "Erlandsen" (LSI her også). Greker'n og Forza Fugla m.fl. med LSI-tekst ble også sunget.
Ellers gikk det en del i LSI + 3 klapp og "hele hallen!" + 3 klapp.
I tillegg laget vi noen spillersanger og som alltid på småmatcher var det mye morsomme kommentarer og generelt mye pisspreik.
Anbefales på det sterkeste!
Om vi klarer å i det minste doble antallet syngende til serieavslutninga blir det kongetrøkk!Kommentar
-
Var moro på hockey-kampen, stemniga var til tider veldig bra, spesiellt i 3.periode var det konstant synging.
Mange varianter av de vanlige sangene, som:
"Forza hesta, inn på pucken"
"Kom igjen hesta, nå har vi trua"
"Vi er hesta til vi dør"
osv osv
Var min første hockeykamp, og det var mye fetere enn jeg hadde trodd på forhånd.
Oppfordrer alle kanarifans til å dra på kampen mot Rasta 17/3, var veldig bra stemning med 30 stykk, og kan bli helt utrolig med endel flere folk.Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
..................Kommentar
Kommentar