Tromsø 16. mai
Collapse
X
-
-
Nesten så ene flyvertinna velta kaffebrettet over meg pga latteranfall.Kommentar
-
Billig tur i hverfall!!
Det kan hende familien skal dit på 4 stk.
Aldri vært i Tromsø kunne hvert gøy å hvert der i hvertfall.
Det er billig på www.finn.no og se etter fly turer. Noe med 3000 kr tur-retur 4 pers til Tromsø .15mai. tilbake 16.mai.Travian nick = LSK
1.Lillestrøm (43|182) Knust borte
2.Volla (43|183) Knust borte
3.Vigernes (-233|-201)Kommentar
-
Kommentar
-
dette kan jo bli meget bra !!!!! ser alltid frem til at fugla skal komme hit til Nordens paris, og enda bedre er det når vi blir mange kanarifans, herregud som jeg gleder meg!!!!!!! En gang i året er det bra å være tromsøværing, det er den dagen Fugla spiller bortekampen mot TIL :-)
Noen nevnte at vi var 100 stk i 2004 , var vi virkelig så mange? eller er det noen som drakk såpass mye at de så dobbelt ? heh jeg husker faktisk ikke hvor mange vi var.
overnattinga der har det vel normalt vært godt med KFL folk på Rainbow som vel nå heter Thon hotell og Grand hotell som ligger midt i sentrum. Møtestedet før kampen er på stampuben til Isberget, og hvis ikke de har bytta nå igjen så er det på peacock :-) ellers så er det mange som skal han sin runde innom Rorbua som faktisk er obligatorisk når man er her i tromsø på lik linje med Skarven !
Festen etterpå kan vi ta hjemme hos meg
MVH
Tromsøkanaris
Irving Jenssen
DØ FOR FUGLA !!!Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg og pappa til Tromsø.
Drar med norwegian kl. 1705 15.mai og drar hjem 16. mai med 21.35 flyet. Første gang i Tromsø .
Noen hoteller og anbefale som ikke er rå dyre??Travian nick = LSK
1.Lillestrøm (43|182) Knust borte
2.Volla (43|183) Knust borte
3.Vigernes (-233|-201)Kommentar
-
Thon hotell er vel et alternativ som skal passe bra, KFL har vel rabatter der ?
eller du kan få leie lavvuen som jeg kan sette opp i hagen for anledningen :-)Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
1392,- ligger tur/retur på nå. Siste flyet ned den 16., som betyr at man rekker en kald en etterpå. Eller kanskje heller en varm kopp kaffe kunne friste mer.... Sist LSK spilte på Alfheim, stilte mange i scooterdress og polvotter. Ingenting er som lyden av henrykte, polvottkledde hender som klasker i takt på sommerenKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det var vel stort sett de innfødte som stilte i den uniformen Det var vel også stort sett de innfødte som hadde grunn til å klappe.......Kommentar
-
Og bare sånn for å vise kontrastene mellom her oppe og der nede: I dag har det kommet ca 20 cm snø her jeg bor :evil:Kommentar
Kommentar