Tromsø 16. mai
Collapse
X
-
-
det blir sikkert varmt og deilig her til den 16 mai, sikkert 1-3 grader ,stiv kuling og litt duskregn, det ville jo være luksus.
En kald pils å varme seg på hjelper sikkert for frossne søringer :-)
jeg driter i været , det viktigste er at fugla vinner så jeg slipper å sykemelde meg en ukes tid etter kampen ! finnes nok av dem som vil hammre løs på meg om vi skulle tape :-)Kommentar
-
-
Jeg holder til på øya, på sydspissen , og ja jeg regne bort i helga sammen med alt annet rask her :-) og i natt kom det plutselig 10-15 cm nysnø, Både tror og håper at været blir bra til den 16 mai:-)Kommentar
-
Ultras Winsnes Fanatics stiller med to mann!
17. mai i Oslo stinker. Vi er med i spillet i Tromsø!
Reiser opp 16. med SAS og hjem 18. med Norwegian.
Noen som har anbefalinger om sted å bo/feste osv.?Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
-
Hvordan ligger Scandic an i forhold til stadion? Fikk en ok pris der så lenge det ikke er i jokk-mokk.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Rica Nordic
Beklager maset (heldigvis er vel terskelen lavere på turforumet enn på hovedforumet).
Noen tidligere i tråden nevner Rica som et bra sted. Er det Rica Grand Nordic som menes da?Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Flybiletter og hotell er bestilt.
Drar den 15. og kommer tilbake den 18. så får jeg med meg 17. mai der oppe også.
Går glipp av en eksamen men care..
Hotellet blir Scandic Hotell http://www.scandic-hotels.no/propert...p?hid=11074966
Kun noen hundre meter fra flyplassen. Ifølge de som driver kundeservice oppi der tar det 30min å gå til stadion.
Gleder meg helt sjukt nåKommentar
-
Tenker fortsatt på det.
Hvor mange "rommer" bortefeltet? Kan i alle fall virke som om det blir ny rekord for fuglaoppmøte der oppe. Kan ikke uttale meg for mye, i og med at jeg aldri har vært i Tromsø før, men må vel være en begrensning på hvor mange det er plass til.
Men snakker vel kanskje oppimot 500-600 plasser?Kommentar
-
Hvordan blir det med organisert drikking før match? (og evt. billetter)
Ultras Winsnes er i Tromsø rundt 13.30 den 16. mai. Vi skal bo på Rica (Aner ikke hvor det ligger i forhold til stadion, men det var en bra pris).
Reiser hjem 18. mai 17.00.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
-
vi har som regel brukt å møtes der Isberget har sitt tilholdssted , som for øyeblikket er Peacock som ligger midt i sentrum.
Vi skal stå på Tribune sør, der skal være godt med ledige plasser foreløpig i følge billettluka.noLast edited by Rovfugl; 09.05.2007, 14:39.Kommentar
-
Det passer ypperlig for Ultras Winsnes med Peacock. Det ligger i Storgata 45 (i følge Tromsoby.no). Vi har booket oss inn på Rica, som ligger i Storgata 44. Coincidence? I think not...
Forøvrig står det å lese om Peacock på tromsoby.no: Byens pianobar. Høy allsangfaktor... Kanskje ikke stedet å dra etter match.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
Kommentar