Da har Nordby og NR.10 også bestillt tur til nordens paris
Tromsø 16. mai
Collapse
X
-
Skal kanskje til Tromsø selv er 14 år så blir litt slit, så må nok dra med meg morra mi eller fattern da
Morra mi har faktisk sagt at hu har litt lyst, så skal vel få overtalt hu. og det er vel skole på 16. mai? Gjør ikke noe å ha fri en dag heller..Kommentar
-
Da har Norwegian fått det ærefulle oppdraget å transportere undertegnede + 2 til.
Norwegians inntreden i norsk luftfart har vært en velsignelse for norske fotballsupportere.
Stian"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
UFC med kjerringer/venner og alt mulig rart er oppi 8 stk som har bestilt tur til Tromsø, vi tar det nevnte Norwegian flyet opp 16 Mai, mens hjem igjen reiser vi til forskjellige tider, noen rett etter matchen, mens noen overnatter å tar første flyet hjem 17 Mai, mens ett par andre velger å bli igjen å feire denne flotte dagen i Nordens Paris.Kommentar
-
Kommentar
-
Da var turen i boks for meg også.. Dette blir bra..
Er det flere som tar 14.35 flyet fra Gardermoen ?Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Hvis jeg kan å telle er vi oppe i ca 54 stk.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Noen som vet hva samlingsstedet er før kampen? Hvis noen skal overnatte kan jeg anbefale både Grand og Thon. Begge ligger veldig sentralt.Kommentar
Kommentar