Tromsø 16. mai
Collapse
X
-
Tja, det kommer vel litt an på. Personlig er jeg ikke så glad i verken pianobar eller allsang. Når det i tillegg er et stamsted for fotballsupportere, så kan dette bli litt stølt utover kvelden, uavhengig av resultat.
Før match er det sikkert fett, har hatt det topp på fotballpuber i Skien, Bergen, Haugesund, Stavanger osv., og aldri møtt annet en hyggelige folk. Men, når kvelden kommer er det som regel mer stas med damer og DJer, enn pianobar, allsang og fulle supportere.
Dette ser forøvrig ut som et leit sted (tromsoby.no):
"Carl Johan
For de som liker karaoke og live-musikk med lokale band av varierende kvalitet. Favorittsted for besøkende og tilflytta fra distriktet. Aldersgrense: 18 år."
He-he.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Utesteder i Tromsø
Jeg ler så jeg griner. Folkene bak tromsoby.no må være geniale. Hør her:
"G
En intim kafé som besøkes av folk fra 30 år og oppover. Hangout for journalister, fylkeskommunalt ansatte og politikere. Matservering på dagtid og øl- og vinservering på kvelden."
Fylkeskommunalt ansatte!!! Som tatt ut fra Åpen Post eller noe. He-he. Håper jeg slipper å tilbringe kvelden her, selv om jeg nesten må en tur innom.
Eller hva med:
"Galleriet Bar
En pianobar som befinner seg i andre etasje på Rica Ishavshotel. Baren besøkes i all hovedsak av hotellets egne gjester på kveldstid. På dagtid er det byens hattedamer og pensjonerte forretningsmenn som besøker baren, da det selges vafler, kaker og smørbrød. Alle skjenkerettigheter."
Ai-ai-ai. Hva om vi legger opp til en skikkelig pubcrawl i Tromsø? Jeg har vært med på "Brun-runde", men dette kan virkelig bli en "legendarisk ironi-runde".
Bare å melde seg på. Med G, Carl Johan, Galleriet bar, Peacock og selvsagt Rorbua, så er vi allerede oppe i fem steder som det oser klasse av. Må prøves!
Til MOD: Dere får avgjøre om denne turtråden bør splittes i en egen tråd for sosial sammenkomst før og etter match.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Tromsø-kampen
Leser på forumet til Tromsø at på mandag var det 1000 bill. igjen til kampen.
Hvor mange er det reservert til bortelaget og har vi noe antall fra oss som drar oppover??
Kjedelig å komme dit uten billett for så å høre at det er utsolgt.....Kommentar
-
Er helt sikkert ikke mere en 100 stk som skal oppover. Er ikke noe problem å få billett.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
sant nokk. men de selger dyr, men deilig flaske øl der oppe. Skal møkk øl bli godt, må man være der oppe en uke før så man får avklimatisert seg!!Snakkes i Rorbua!!!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Angående at det bare skulle være 1000 billetter igjen til kampen: Jeg kan ALDRI tenke meg at kampen blir utsolgt. Det har vel ALDRI skjedd at Alfheim har vært utsolgt.Kommentar
-
Har en kjenning som studere i Tromsø, og han skryter av utelivet i Tromsø. I Tromsø har dem tradisjon å ta lysløypa. Lysløypa starter på ØL-hallen, og av slutter på Driv. Avstanden mellom disse to Pub/bar er ca 1500 meter, men mellom de nevnte plasser er det 46 ute steder.Kommentar
Kommentar