Tromsø 16. mai
Collapse
X
-
thanks, har liksom sørget for å legge inn familiebesøk i Finnmark med det samme jeg tar turen oppover. Tenkte på taxi var den beste løsningen ja. Da var nr plottet inn på tlflønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Kommentar
-
Xer:
Som Rovfugl sa:
Sjekk gulesider elns for et brukbart kartKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
100 meter fra scandic til flyplassen ja eller ikke
og nei, tror ikke de har bygget noe tak over tribune sør der vi skal stå, som forøvrig er samme plass som vi hadde i fjor, i tillegg til at det bare er en lusen tribune minner den mere om et stilas enn en tribune ! men vi klarte oss i fjor og det går vel bra i år også. nå begynner jeg å glede meg noe helt jævlig !
8 grader og regn.... det var synd , men vi kan da håpe at værmeldinge ikke slår helt til, det er ofte den ikke gjør det :-) men ikke uvanlig på denne tiden av året her desverre, har hatt bra vær et par dager nå så er vel på tide med litt drittvær, mere enn 2 dager med sol i tromsø så blir alle livredd den globale oppvarminga og tror nordpolen vil smelte og at vi alle vil dø av varme.
Noen som vet om det er mange som reiser den 15 , eller er det bare mr high?
de fleste kommer vel den 16 , håper folk kommer såpass tidlig den 16 slik at vi får oss ett skikkelig forspchiel før kampen!Kommentar
-
Skal du GÅ fra flyplassen til sentrum ??? greit nok at du er høy men det får da være grenser, selv en høy mann kommer til å synes det er en jævlig lang tur !! send meg en melding om hvilket klokkeslett flyet ditt lander så skal jeg vel komme å kjøre deg til hotellet.
Du har mitt TLF nr, u ring ill bring!Kommentar
-
jeg kommer til tromsø den 16mai. 1335 med SAS. hvor er puben fugla skal møtes på a?lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Skal du GÅ fra flyplassen til sentrum ??? greit nok at du er høy men det får da være grenser, selv en høy mann kommer til å synes det er en jævlig lang tur !! send meg en melding om hvilket klokkeslett flyet ditt lander så skal jeg vel komme å kjøre deg til hotellet.
Du har mitt TLF nr, u ring ill bring!
MEEEN plinger deg i kveld og da er det by'n for alle penga.I år så tar vi ostepop
Vi elsker Lillestrøm
HEI!Kommentar
-
neivel , så ta buss da :-)Kommentar
-
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
vel.... bruker ikke akkurat å være så mye piano og trubadur på kampdagene, er mere foppallmusikk og supporterfaktor :-)
Ligger midt i sentrum, bare gå en tur langs storgata (hovedgata) så ser du den.Kommentar
-
Lovende værmelding!
Staten hevder det skal bli oppholdsvær i morgen: http://met.no/meteogram/tromso.html
Høres lovende ut.
Til de lokalkjente:
1. Hvordan er det med uteservering på PeaCOCK?
2. Hvis den er dårlig, hvor er det bra uteserveringer i Tromsø?Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
der er uteservering på peacock, de har ikke så stor plass ute akkurat, men de har i alle fall, men det er vel her folk samles før kamp.
Skarven har vel byens beste uteservering , men også den dyreste !
Paletten har uteservering på taket med oversikt ned i gata , ok plass.
er en del flere plasser å velge mellom , men det ser du når du kommer :-)Kommentar
-
På plass i Tromsø kan jeg melde om ganske bra vær for øyeblikket. Nærmer seg nå helt blå himmel, etter en litt smågrå start på dagen. Tempen er vel noe over 10 degg. Her er det så vakkert at man nesten kan begynne å grine.
Det aner meg at Tromsø er et sted der vær og føre kan skifte i expressfart, så det heiteste tipset før storinnrykket av kanaris i morgen er: Hør på mor, og pakk ned en regntett jakke for sikkerhets skyld. Blir ikke noe tak over oss, ettersom jeg forstod.
Blir vel en svipptur på Rorbua i kveld for å hilse på Skoglund.
Hoho!Kommentar
Kommentar