Tromsø 16. mai

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Campless
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2006
    • 772

Har vært i Tromsø siden 12 i dag.
    Det første som man merker er den laange svingen ut av flyplassen som gjorde veien til hotellet en halv km lenger.
    Etter å endelig ha kommet til hotellet etter å ha gått gjennom en skau også skal vi til sentrum. Høres jo enkelt ut, men så ser man busstabellen med en haug uforståelige tall. Heldigvis står det 'Sentrum' til sentrum.
    Går litt rundt, kjøper en genser på JC, går litt mer rundt, morra og typen hennes ser Level44 og finner ut at de skal dit bort i morgen, går litt til og leter etter en McDonalds.
    Siden jeg ville til Allfheim å se gikk vi dit og tenkte det var noen butikker oppi der, i det minste en McDonalds. Alfheim var der, men ikke butikka. Kjøpte meg billett. Håper det var Tribune SØR
    Så går vi tilbake til bussholderplassen, tar buss tilbake til hotellet og der sover jeg noen timer. Sykt rare fartsdumper dere har. Bussene kjører jo i 50km/t over dem
    Været er fint, null antydning til dårlig vær, og rar dialekt.

Kommentar

• Kopperud
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2006
      • 1697

Opprinnelig skrevet av Campless
      Siden jeg ville til Allfheim å se gikk vi dit og tenkte det var noen butikker oppi der, i det minste en McDonalds. Alfheim var der, men ikke butikka. Kjøpte meg billett. Håper det var Tribune SØR
      hvor langt var det fra sentrum til Alfheim?
      Ultras Felt C 2005x2015

Lillestrøm & Bajen

Kommentar

• Campless
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2006
        • 772

Brukte kvarter på å gå fra bussholderplassen som er midt i sentrum tror jeg, og vi gikk ikke så fort.
        Litt vrient fordi man må gå til venstre av hovedveien et lite stykke oppi der, men bare spør litt underveis

Kommentar

• BennyLem
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 2902

Opprinnelig skrevet av Kopperud
          hvor langt var det fra sentrum til Alfheim?
          Ca. 1,2 kilometer tar jeg ikke feil (målt fra Peacock).
          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Campless
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2006
            • 772

Må nevne også at jeg på vei til tromsø da vi gikk på toget fra lillestrøm måtte vi bare hoppe på, så ble i en sånn månedskort-avdeling. Heldigvis for oss gikk de folka som sjekker billettene av der vi gikk på, så heldigvis slapp vi en bot på 2700 det hadde vært så sjukt bra start på en tur..

Kommentar

• BennyLem
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2902

Dårligere vær i sikte?

Kan virke som det skal regne litt alikevel: http://met.no/meteogram/tromso.html

Setter pris på en lokalrapport i morgen tidlig før vi reiser av gårde. Snakk gjerne med en lokal gamling som kan kjenne på gikta eller spå i kaffegrut.
              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Trondeo
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3062

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                Kan virke som det skal regne litt alikevel: http://met.no/meteogram/tromso.html
                Det der kaller jeg lokale regnbyger. Under kampen vil været være penere enn noen gang. Optimist!

(ta med en regnjakke i sekken du )

Kommentar

• Trondeo
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3062

Noen bra kebabsjapper som er verdt å besøke? Har kanskje regnstyrkjøtt i de?

Kommentar

• xeR
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 11206

Da flyr denna fuglen til Tromsø.

Sameland here I come.

p.s. Pass dere for isbjørn i gastene, de skal vistnok være ekstremt aggresive i år.
                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Serbern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 5496

Opprinnelig skrevet av Trondeo
                      Noen bra kebabsjapper som er verdt å besøke? Har kanskje regnstyrkjøtt i de?
                      Tviler på at de har god kebab, men har hørt at de har utrolig gode burgere på et sted som heter Blue rock eller no sånt.

Kommentar

• Campless
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2006
                        • 772

Det finnes noen gatehjørner her og der da, men ikke sjekka noen av stedene.

Det er skyet, men ikke noe som tyder på regn i øyeblikket. Kanskje noen få mørke skyer et stykke borte, men det blåser ikke en dritt her nå, så tviler litt på at det kommer regn egentlig.

Kommentar

• Balle Chlorin
                          Medlem
                          Bøffel
                          • May 2006
                          • 37

Blårock. Syns de burgerne er litt oppskrytte, helt ordinære.

Kommentar

• Balle Chlorin
                            Medlem
                            Bøffel
                            • May 2006
                            • 37

Siste rykte om ledige billetter nå: 150 ledige billetter i følge ordet på byen i Tromsø.

Kommentar

• Trondeo
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 3062

Kebabene i Tromsø koster alle 70 kroner eller mer. Latterlig.

De hadde også biffkjøtt i seg, og ikke vanlig kjøtt. Annerledes, men interessant.

Når jeg skulle kjøpe billett på stadion, fikk jeg beskjed om at det var utsolgt, og det før de fleste fra kfl hadde ankommet. Måtte derfor fikse billetter på svartebørsen. Enten så var mannen i luka bare veldig korka som trodde det ikke var flere billetter igjen, eller så må jeg begynne å bli mer urolig for å få tak i billett tidligere..

Kommentar

• scages
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2003
                                • 1292

Opprinnelig skrevet av Trondeo
                                Kebabene i Tromsø koster alle 70 kroner eller mer. Latterlig.

Når jeg skulle kjøpe billett på stadion, fikk jeg beskjed om at det var utsolgt, og det før de fleste fra kfl hadde ankommet.
                                Missa du infoen om forhåndsalget på FOKUS KINO?
                                Ellers enig at kebaben var dyr.

Kommentar

• Trondeo
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 3062

Opprinnelig skrevet av scages
                                  Missa du infoen om forhåndsalget på FOKUS KINO?
                                  Jepp

Kommentar

• Håkon Henriksen
                                    Administrator
                                    • Nov 2003
                                    • 6411

Når jeg ankom stadion så var det også utsolgt i følge mannen i luka, men etter en liten forklaring på at vi har krav på 5% så dukket det opp "fri-Billetter" til 150,-, pussig.

Er det rart man ikke tar denne klubben på alvor. og det var en spennede opplevelse å få teste borte-"stillaset"

JALLA.
                                    Håkon Henriksen
                                    -
                                    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                    -
                                    ALT FOR FUGLA

Kommentar

• xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

Vi forøverig takke Tromsø IL for fantastisk pauseunderholdning, det påfunnet med russen satte jeg sikkelig pris på!:evil:

Det var irionien for dette innlegget.

Tommel opp for politimennene foran oss på feltet, slik jeg så det var det veldig greie å ha med å gjøre. Gjennstander som ble kastet på banen ble levert tilbake til eieren ved gjentatte annledninger(gul/svart klovnehatt og en paraply). Hørte forøverig samme politimenn i en diskusjon med noen fra KFL etter kampen hvor disse politimennene sa det at man må da få lov til å vise følelser på kamper og litt ttemeratur skal det da være også.
                                      Sånne Politifolk burde det vært på flere stadioner iløpet av kampen.

Bortsett fra kampen var dette en flott tur, min debut på langtur med kfl.

Til slutt vil jeg sende en takk til KFL sin senioravdeling som satt på bakerste rad på flyet hjem for god underholdning
                                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Torolf
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 9574

Opprinnelig skrevet av xeR

Til slutt vil jeg sende en takk til KFL sin senioravdeling som satt på bakerste rad på flyet hjem for god underholdning
                                        Arild og Runes duett med "Lady in red" var vemodig vakker! Skjønner ikke hvorfor de humørløse svenske flyvertinnene gjentatte ganger truet med å kaste dem av flyet.

Kommentar

• masta
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Mar 2004
                                          • 143

Vil også takke besetningen på norwegian hjem fra tromsø i går klokken 19.30, for at de tok ansvar og ikke ville servere noen kanaris med litt sangstemme igjen, noe alkohol. Men at de lystige tromsøværingene fikk lov til og drikke alt de ville og litt til..

Men ellers vil jeg takke alle for en fin stemning på påfuglen før kamp og i regneværet på stadion..

Kommentar

Working...