Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Turen til Ålesund for 2 år siden er en av de beste turene jeg har hatt med KFL hvis en ser bort ifra resultatet.
Får desverre ikke reist denne gangen, måtte velge om jeg ville ha fri til mandag eller den 16/5, valgte da Tromsøtur.
Blir seff Ålesund-tur på denna gutten, skal jo ha 26 i år. Har forøvrig vært på samtlige bortekamper etter at jeg gikk glipp av Keflavik away i fjor. Dette inkluderer legendariske turer som Newcastle, Odense, Stockholm, Køben, Brøndby away, Molde, Stavanger, 2 x Kristiansand, Sandefjord m.fl.
Blir seff Ålesund-tur på denna gutten, skal jo ha 26 i år. Har forøvrig vært på samtlige bortekamper etter at jeg gikk glipp av Keflavik away i fjor. Dette inkluderer legendariske turer som Newcastle, Odense, Stockholm, Køben, Brøndby away, Molde, Stavanger, 2 x Kristiansand, Sandefjord m.fl.
Slutt å skryt så jævlig a rompegutt. Skal sørge for at du ikek får 26 kamper jeg, fyrer av ett bluss i nest siste runde å skylder på deg da vettu
Gleder meg til turen nå kjenner jeg. Forrige gang satt jeg ved siden av Bøffel`n hele veien, kjenner fortsatt lukta av han når jeg lukker øynene å tenker tilbake...
Slutt å skryt så jævlig a rompegutt. Skal sørge for at du ikek får 26 kamper jeg, fyrer av ett bluss i nest siste runde å skylder på deg da vettu
Gleder meg til turen nå kjenner jeg. Forrige gang satt jeg ved siden av Bøffel`n hele veien, kjenner fortsatt lukta av han når jeg lukker øynene å tenker tilbake...
Håper bøffel er med denne gangen også, mere sjarmerene fyr skal man lete lenge etter..............
Folkens meld dere på buss turen da folkens! Er kjipt med maxi taxi.
Blir vel som mot Sogndal borte i 04, et par - tre privatbiler.....
Ellers er det jo bare å håpe at bøffel ikke blir like kjip som på Ålesund turen i 03, da han drakk og kubba såpass hardt, at folk helt seriøst trodde at helten var dau. Ryktene gikk på meget lav puls... Forøvrig samme turen som bøffel ble surra inn i dasspapir, og fikk skrevet "vif" i panna med spritusj uten å våkne.
Lei mann.
E.K- aldri mer langtur på en mandag.
Last edited by Mannschaft Rösler; 03.05.2007, 22:41.
Begrunnelse: stygg feil
Kommentar