Det blir buss, bare vent å se
Aalesund - LSK mandag 7. mai
Collapse
X
-
-
-
Jeg er med på denne turen. MEN, jeg kommer meg ikke til Lillestrøm før avreise.. hvordan får jeg kjøpt kampbillett, og bussbillett?????
Jeg kan betale kontant for begge deler ved avreise, men ikke før!!Kommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Blir det tid til litt pub og sånt når vi kommer til Ålesund, eller er det rett på CLS. Noen som vet?
Hadde jo hvert topp med en time på puben.
Gøy blir det i alle fall.Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................Kommentar
-
Kommentar
-
Du lille kopp, hva skal man fylle en hel dag i Ålesund med?
Jeg og kjerringa tok oss en kjøretur til Ålesund (har hytte i Lom), vi var der i 20 min før vi fant ut at dette var en bortkasta tur. Dro til Sykkylven for å spise pizza og dro sure hjem igjen etter å ha kasta bort en hel dag. Jugensstil er oppskrytt..Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Iflg dagens papir-rb stiller Gursken Kanaris med 50 personer i Ålesund.Kommentar
-
mobilrapport fra kvam. ufc har nettopp tapt 3-1 mot skolelaget til kvam skule. bra gjeng på bussen, hvor vi sekvsagt hører 80-tallsmusikk. har også lagd en ny sang til heartbeat-melodien. nå kan dere angre nå. hah!Kommentar
-
Rett og slett en kongetur. Veldig god stemning på bussen, fotballkamp mot 40 småunger, Spy-Henning spydde IKKE (!), ny sang på Heartbeat-melodien, to toast og én jus, mye humor og god stemning på stadion og sist, men ikke minst: Seier!Kommentar
-
Godt å se at jeg faktisk ikke er alene med å være fornøyd med gårsdagens seier. Det var ikke mange av de på forumet igår.Kommentar
-
"en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"Kommentar
Kommentar