Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hehe, var et poeng at jeg skrev direktetog, ja. 18.46 går direkte. Rundt 250 spenn inkludert plassbillett ifølge www.dsb.dk
Ser det nå ja, søkte visst feil første gang på dsb. Takk skal du ha!
Vanvittig flaks jeg hadde egentlig, for reisefølget mitt drar tidligere på søndagen, og jeg lurte på hva jeg skulle bruke ettermiddagen til i København.
Hehe, var et poeng at jeg skrev direktetog, ja. 18.46 går direkte. Rundt 250 spenn inkludert plassbillett ifølge www.dsb.dk
Det skal legges til at det går raskere om du ikke velger direktetoget. Da kan du ta lyntog inn til sentrum, og bytte til annet tog som tar deg videre til flyplassen. Uansett er det flere avganger hver time, så det skal ikke være noe problem å rekke flyet.
Har fått dratt med en kompis.
Har bestilt båt ned til 700,- og fly hjem for 900,- for to pers,kun 300,- dyrere en en evt busstur.
Møtte noen FCK folk etter gruppespillet forrige sesong som vi har fått låne noen sengeplasser hos, så dette blir en billig og bra tur.
Passet ypperlig siden jeg har ferie neste uke også:-)
Fortsatt bare Kalmar bort som jeg ikke har fått med meg av RL kampene.
Raskeste vei! E6en er vel fortsatt stengt? Blir en liten omvei isåfall...
UFC satser på å bli minst 10 her, håper alle andre grupper og enkeltindivider mobiliserer for å støtte Fugla videre i RL. Husk at DU som leser dette kan være forskjellen på tap og seier! (En seier som mye mulig kan skaffe oss et heftig oppgjør som f.eks. Vålerenga på Åråsen i semien.)
Hvis bussen ikke kjører over Svinesund, så må sjåføren sterkt vurdere og finne seg et annet yrke.
Han trenger nok ikke å bytte yrke;
Det er mulig å ta båt fra Langesund - Hirtshals (fint for de som bor i vestfold osv..) og kjøre ned til Odense derifra som tar ca. 3,5 timer. En bil med inntil 5 passasjerer koster 500,- NOK med båten over. Hundrings pr. tryne.
En buss koster 90 pr. meter eller 20 betalende personer. (Voksen koster 110,-).
Kommentar