Odense away, full turinfo ute nå!
Collapse
X
-
Bedre bilder av Fiona Park:
Ser ut som det blir gode syngeforhold nesten uansett hvor vi blir stående. La oss mobilisere for å støtte gutta til finale i Royal League, en finale som går på Åråsen dersom vi møter alle andre lag enn VIF!Kommentar
-
Ahh, jeg gleder meg, dette blir en legendarisk tur. La oss fylle bussen til randen, å støtte gutta videre i Royal League på vei mot trofeet!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar
-
Da var turen i boks:
Avreise OSL med SK1455 kl. 10.15 (ank. 11.25).
Avreise CPH med DY923 kl. 21.45 (ank. 22.55).
Det siste SAS-flyet var plutselig utsolgt, regner med at spillerne har bestilt det. Til Arild: Jeg prøvde å ringe deg, men turde ikke vente lenger før jeg bestilte.Kommentar
-
Da var turen i boks:
Det siste SAS-flyet var plutselig utsolgt, regner med at spillerne har bestilt det. Til Arild: Jeg prøvde å ringe deg, men turde ikke vente lenger før jeg bestilte.
Selv ser det ut til at det blir buss på meg nedover. Greit det også forsåvidt.Kommentar
-
Kommentar
-
Da var turen i boks:
Det siste SAS-flyet var plutselig utsolgt, regner med at spillerne har bestilt det. Til Arild: Jeg prøvde å ringe deg, men turde ikke vente lenger før jeg bestilte.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar
-
Odense
Lidt information om Odense.
Ruten fra banegård til stadion:
Fra banegården går der bybusser til stadion. Rute 51 til Bolbro er den køre forbi stadion. Holder på plads B ved banegårdacentret. Stå af ved cykelbanen. Koster 16 D.kr. Her er et link til tiderne(Klik på køreplan. Åbner i Acrobat Reader. Klik på rød farve ved nr. 51 Bolbro).
Prisen er 100 D.kr ved indgang.
Velkommen til Odense Boldklub. Her finder du alt det, der er vigtigt at vide om klubben, vores spillere og staben omkring vores hold.
I skal sidde D1-D2-D6
Vigtig information til udeholdets tilhængere
Af sikkerhedsmæssige hensyn gør vi opmærksom på, at det ikke er tilladt at bære synlige kendetegn til støtte for den gæstende klub (f. eks. trøjer, halstørklæder, flag, kasketter eller lignende) i hjemmeholdets sektioner - dvs. Fyens Stiftstidende Tribunen, Prio Fyn Tribunen og Fionia Bank Tribunen (glæder naturligvis kun den del, der ikke er tildelt udeholdet(D1-D2-D6).
Personer, der bærer disse, vil blive henvist til udeholdets sektion.
Håber at i vil få en god tur.
P.S. Har i nogle spørgsmål kan i jo bare stiller dem. Så skal jeg prøve at hjælpe eller finde informationen til jer.Kommentar
-
Kommentar