Odense away, full turinfo ute nå!
Collapse
X
-
Glemmer heller ikke så fort de legendariske utsagene etter kampen mot Brøndby.
"Jeg kjører 140 i Sverige, 120 når vi kommer til Norge"
"Vi skal klare det på under 6 timer. Dere sover, jeg trykker på pedal."
"Vi klarte det. Jeg egentlig aldri trodde vi skulle greie"Kommentar
-
Ordensregler på Fionia Park
Velkommen til Odense Boldklub. Her finder du alt det, der er vigtigt at vide om klubben, vores spillere og staben omkring vores hold.
Herunder kan du læse Odense Kommunes ordensreglement for Fionia Park:
Ordensreglement
Fionia Park er et offentligt anlæg, som besøges af mange gæster. Odense Idrætspark ønsker, at alle får en god oplevelse. Vi beder dig derfor om at overholde nedenstående ordensregler.
Det er ikke tilladt:- At forcere banehegnet og betræde græsset / spillepladsen
- At medbringe flasker, kasteskyts eller andet, der kan hindre en rolig afvikling af arrangementerne.
- At medbringe fyrværkeri eller romerlys.
- At bevæge sig fra sektion til sektion uden tilladelse fra en kontrollør.
- At færdes synligt beruset på stadion eller genere andre på anden måde.
- At opsætte plakater samt uddele brochurer, løbesedler eller lignende uden forudgående tilladelse.
Desuden bedes publikum være opmærksom på følgende:- Der foretages visiteringer ved indgangen.
- Alle anvisninger givet af kontrollører eller servicemedarbejdere skal straks efterkommes.
- Der er videoovervågning.
Vigtig information til udeholdets tilhængere
Af sikkerhedsmæssige hensyn gør vi opmærksom på, at det ikke er tilladt at bære synlige kendetegn til støtte for den gæstende klub (f. eks. trøjer, halstørklæder, flag, kasketter eller lignende) i hjemmeholdets sektioner - dvs. Fyens Stiftstidende Tribunen, Prio Fyn Tribunen og Fionia Bank Tribunen (gælder naturligvis kun den del, der ikke er tildelt udeholdet).
Personer, der bærer disse, vil blive henvist til udeholdets sektion.
OB tager kraftigt afstand fra adfærd eller tilråb af racistisk eller lignede karakter, og personer der ikke respekterer dette vil blive idømt karantæne fra alle OB's kampe i mindst 2 år.
Manglende overholdelse af ordensreglementet medfører bortvisning.
Er du i tvivl så spørg Odense Idrætsparks personale: Vagttelefon 65 51 53 77.
Ved principielle spørgsmål: Kontakt Odense Idrætspark i vores kontortid på hverdage ml. kl. 8.00-15.00, tlf.: 65 51 53 72
Jeg leser med stor interesse at de ikke vil se bortelagets supportereffekter på andre seksjoner av tribunen enn de som er gitt til bortelagets supportere. Kanskje dette er en ide for Åråsen også? Så slipper vi å se halve sittetribunen juble med RBK-skjerfa sine (eller blir det en slutt på dette, siden vi gruser RBK mange null denne sesongen?).
-yesdaKommentar
-
http://www.ob.dk/?MenuID=163
Dette er bare ment som litt info til de som reiser.
Jeg leser med stor interesse at de ikke vil se bortelagets supportereffekter på andre seksjoner av tribunen enn de som er gitt til bortelagets supportere. Kanskje dette er en ide for Åråsen også? Så slipper vi å se halve sittetribunen juble med RBK-skjerfa sine (eller blir det en slutt på dette, siden vi gruser RBK mange null denne sesongen?).
-yesda
Ellers så er ordensreglene helt likt som alle andre steder.Kommentar
-
Noen som overnatter lørdag-søndag som vet om et bra hotell og et bra vannhull ??LSK Norges beste lagKommentar
-
Kommentar
-
Virker som vi blir ett sted mellom 50-70 i Odense da (etter mine beregninger). Synes det er respektabelt med tanke på at vi fikk vite om kampen kun 6 dager før, og det faktum at det er 70-80 mil unna, og en ganske dyr tur.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Undertegnede og Blue overnatter i københavn lørdag-søndag (så sant vi kommer oss dit, med tanke på "krigen" som foregår) :P..
Men vi har hvertfall booket rom på palace hotell. Koster kr. 1060dk for 2 pers.
Har også sjekket ut at det ligger en del vannhull i nærheten hvor de viser fotball.. Hvor vi skal se lørdagskampene er desverre ikke bestemt enda..Kommentar
Kommentar