Odense away, full turinfo ute nå!
Collapse
X
-
Kommentar
-
Værvarsel
Ser ut som om været blir greit på søndag.
Oppholdsvær og ca 7-8 grader.
Kommentar
-
Det er etter ønske fra dem at det har blitt sånn. De insisterte på at vi skulle komme på besøk til dem. Når undertegnede i tillegg jobber ræva av seg ellers har han ikke hatt mulighet til å finne alternativer
Invicta
Ingen er større en klubben
Kommentar
-
Kommentar
-
Så lenge du legger igjen palestinaskjerfet og slagvåpnene hjemme og ikke viser tilknyning til Blitz eller ungdomshuset o.l, så kommer det ikke til og bli noe problem. Politiet i Danmark får info fra politiet i Norge,Sverige og Tyskland om hva dem skal se etter.
En drita full gjeng i godt humør fra Lillestrøm har aldri noen problemer, spesielt etter det ryktet vi har fått etter tidligere turer til Kongens by :-) :-)Kommentar
-
-
Drar selv ned med båten kl 17.00
Vurderte bussen, men er sjeleglad for at jeg ikke valgte det når jeg hørte det var minibusser.Kommentar
-
Kommentar
-
Kom ikke med flyet.....
Selv om jeg kom til Køberhavn kl 07.00 på fredag morgen, presterte jeg å komme en halv time ut i kampen på søndag...
På grunn av straffekonken rakk jeg ikke flyet mitt hjem heller, så nå blir det ekstra natt i køben....
Ja, ja, en ulykke kommer sjelden alene.
A. Myklebust var så drita på flytoget at jeg måtte kle av ham jakka mi som hadde han hadde kledd på seg utenpå sin egen ytterjakke. 2 minutter etter måtte jeg stanse ham i å ta på seg jakka mi på nytt.....
40 års grense på øl på øl!KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Takk for en fin tur folkens, selv om vi tapte.
Det tok på å sitte så mange timer i en trang buss, og at jeg kom meg på skolen i dag er helt utrolig!"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Kommentar
Kommentar