Odense away, full turinfo ute nå!
Collapse
X
-
Hehe, jeg vet jo at det ikke var vondt ment! Jeg er bare ikke så glad i å bruke smileys, så da virket det kanskje som jeg var sur.. Blir aldri sur jeg vet du, Yvonne!"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Er ganske oppgitt selv, her er vi over 50 mann som er kapable til å synge og lage trøkk, så er det kun underkant av 25 som i det hele tatt klarer å huske noe fra kampen. Jeg skjønner ikke poenget av å dra på en langtur som koster 700 spenn for å drekka seg så drita at man sitter å stirrer ned i bakken eller går rundt å vaier på feltet.
Vær så snill Arild, drikk litt mindre på turer.
Allikevel, Takk for turen folkens.
LSK setter pris på støtten i det minste: http://www.lsk.no/?did=9083810Last edited by Dinho; 05.03.2007, 17:05.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Kommentar
-
Veldig bra oppmøte med 70 stk på en av de lengste bussturene i KFLs historie, spesielt med tanke på at vi kun fikk 6 dager til planlegging. Turen nedover var konge, det samme var timene i Odense før kampstart. Synginga på stadion var grei, kunne vært verre, men også en del bedre. Hjemturen kan kort oppsummeres slik: Laaang, vanskelig å få sove og FANTASTISK(!) burger på Håby.Kommentar
-
Kommentar
-
Takker for turen folkens!
Var utrolig fett på turen nedover og i timene før kampen.
Syns vi klarer å lage bra stemning igjennom hele kampen.
Men husk at grunnen til at vi drar er for å støtte fugla, det klarer man ikke med 5.5 i promille, som var tilfelle hos altfor mange kanaris i går.Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Sang som debuterte på Fionia Park
Den trøkka ekstremt bra
Fort Åråsen
Det er vårt hjem
Med tro og håp vi følger dem
Så ble nå med
Og syng for de
For Lillestrøm vi elsker dem
ÅÅÅÅ ÅÅÅÅ
Mitt hjerte banker LSK
ÅÅÅÅ ÅÅÅÅ
Mitt hjerte banker LSKAlt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Teksten som ble sunget i Odense var bare ett første utkast, kommer en ny og bedre versjon snart. Kommer til å bli årets slagerUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Og siden jeg er i så godt humør idag, vil jeg FAKTISK (hold dere fast) komme med ros til UFC-guttene. Det er mye jeg er uenig med dere i, men syns det er fint å se at dere viser at dere er på kamp for å se LSK.
Føler at det er en trend blandt grupperinger/vennegjenger å være mest mulig drita, så der skal dere ha ros som ikke følger den trendenYvonneKommentar
Kommentar