Hva kan gjøres for å få med enda flere til borteturene?
Collapse
X
-
http://youtube.com/watch?v=sV9Nvb_scuw DETTE er en magnet for å få folk på bortekamper? Tenk å innvandere en by slik som dette? Det er fettKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Er det noe mindre aktuelt å få med mer folk på borteturer selv om tråden er tre år gammel? Det mases jo alltid om at man skal søke etter eldre tråder før man lager sine egne.
For å gjøre et bidrag til tråden mens jeg først er her vil jeg si at jeg gjerne kunne vært på lange borteturer, men gidder ikke sitte en halv dag på tog eller buss. Hadde KFL derimot chartret fly eller fått seg noen gode avtaler med et flyselskap hadde jeg støttet det. Vil mye heller betale ekstra fremfor å sitte 6 timer på en buss.Kommentar
-
For å gjøre et bidrag til tråden mens jeg først er her vil jeg si at jeg gjerne kunne vært på lange borteturer, men gidder ikke sitte en halv dag på tog eller buss. Hadde KFL derimot chartret fly eller fått seg noen gode avtaler med et flyselskap hadde jeg støttet det. Vil mye heller betale ekstra fremfor å sitte 6 timer på en buss.Kommentar
-
For å gjøre et bidrag til tråden mens jeg først er her vil jeg si at jeg gjerne kunne vært på lange borteturer, men gidder ikke sitte en halv dag på tog eller buss. Hadde KFL derimot chartret fly eller fått seg noen gode avtaler med et flyselskap hadde jeg støttet det. Vil mye heller betale ekstra fremfor å sitte 6 timer på en buss.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Er det noe mindre aktuelt å få med mer folk på borteturer selv om tråden er tre år gammel? Det mases jo alltid om at man skal søke etter eldre tråder før man lager sine egne.
For å gjøre et bidrag til tråden mens jeg først er her vil jeg si at jeg gjerne kunne vært på lange borteturer, men gidder ikke sitte en halv dag på tog eller buss. Hadde KFL derimot chartret fly eller fått seg noen gode avtaler med et flyselskap hadde jeg støttet det. Vil mye heller betale ekstra fremfor å sitte 6 timer på en buss.-After Dark Ultras-Kommentar
-
Dette har vel vært diskutert ca 1000 ganger tidligere. Det koster veldig mye penger for å chartre ett fly, i tillegg må man "selge ut" flyet i lang tid før avreise, og som du kanskje har fått med deg så er ikke kanaris de raskeste i verden når det gjelder å kjøpe billetter.Kommentar
-
Fullstending klar over det, dog tror jeg det er et potensiale dersom man jobber mer aktivt mot det markedet. Det er vel ikke typisk de som skriver på dette forumet vil jeg tro. Forøvrig var det også derfor jeg nevnte det om å skaffe en avtale med et flyselskap, noe jeg ikke vet realismen i da jeg aldri har jobbet mot flymarkedet.
Se flyene på http://www.sundtair.no/Kommentar
-
Sundt Air har noen fine business jets som er velegnet for små, dannede grupper på tur. Jeg har lenge drømt om å få med meg noen på å chartre et av disse til en bortekamp. Hvis det er noen andre kapitalistiske kanaris som blir med på det, er jeg klar som et egg.
Se flyene på http://www.sundtair.no/Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Airbus Men som sagt tidligere i tråden så er det fullt mulig å fly billig til bortekamp uten at vi chartrer fly. Det er vel heller pisken hjemme som bestemmer om du kan dra på bortetur, superbøffel, ikke flyprisenePetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Du kan betale meg 2000 spenn, så skal du få sitte på fanget mitt.
Hadde ikke reist med buss/tog siden Mjøndalen var i toppdivisjon, inntil for tre år sida. Når jeg nå har reist på 1. klasse igjen vil jeg ikke tilbakeStøtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Frister ikke med så veldig mange borteturer (pga økonomi) ,men RBK og Brann (Borte og Borte, Ser ned på Stadion akkurat nå) borte er et must. VIF kampene er jo knapt et bortetur.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Kommentar
Kommentar