Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Billettinfo: Vi får kun 550 billetter pga at dem bygger ut stadion og har liten kapasitet. Derfor vil alle billettene bli lagt ut for salg på Martins på seriestarten. Første mann til mølla.
Pris: 180,- kr voksen
130,- barn
Ifølge billettservice.no ligger prisene på felt Y (feltet for bortesupportere) på kr.80,-!
Mye er sagt om den gamle plasseringa til bortesupporterne, men den nye er vel ikke så mange hakk bedre? tegnskisse av stadion
Bildet til Lars viser også hvor "flott" det er. Fritt for ikke å stå bak stolpen.
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Hvor ble de billettene solgt? Jeg fant ingen bilettselgere på martins. Jeg spurte Arild og han sa jeg måtte kjøpe på Åråsen men det gikk selvsagt ikke...
Hvor ble de billettene solgt? Jeg fant ingen bilettselgere på martins. Jeg spurte Arild og han sa jeg måtte kjøpe på Åråsen men det gikk selvsagt ikke...
Vi satt rett inn døra fra kl 12 - 15:30, det hang to store plakater over hodene våre.
De de som lurer. Det er masse billetter igjen til ODD-LSK.
Var innom sportshust nå og kjøpte 2 stk. Det ble solgt i overkant av 100 billetter i går. Så da er det bare og løpe og kjøpe....
Kommentar