ikke at jeg er 100% sikker. men pleier å være busser som stopper i oslo ja.
Turinfo: Godset-LSK
Collapse
X
-
Viss du ikke får noe svar, så send en pm til Tony å spør direkte. Vanskelig er det mulig at folk kan bli plukket opp på store sentrale steder langs veien, uten at jeg nå skal påstå noe som helst.Kommentar
-
Gleder meg villt til denne kampen, er født og oppvokst i Drammen, men har vært fulgafan siden jeg flytta hit.. Så det blir en kamp med følelser.. Fattern og Onkel er fortsatt union folk, så det blir nok mye bråk denna dagen ja :P
Håper folk stiller opp her.. Er virkelig en av klassikerne i Eliteserien.. Glemmer aldri gammern, skrikern osv.. som alltid står helt for seg selv å heier frem sitt stolte lag.. Cred til han ass
Skal dra med meg en del drammensere på denna matchen å.. Men de skal seff konverteres.. Godset?? Who are you!?!?!
He.he .. Det spørs om hvem som konverterer hvem ..
Kampen blir i alle fall spennende , og håper vi Godset får mer motstand på tribunen enn mot Oddrane på mandag .De var mange , men stille
Enig -dette er en kamp med mange følelser, håper for deres skyld dere har en god keeperKommentar
-
Sikker på at vi står under åpen himmel?
Når jeg var på godset match sist sto bortesuporterene på tribunen med de store søylene.
I følge hjemmesidene til gu skal vi også stå der.
Men det er jo mulig de bare ikke har endret siden sin.Ultras Felt CKommentar
-
Med lite promille(kort tur) og mange i svingen kommer vi til å bite godt fra oss.
Bare å gi gass fra man kommer innenfor stadionportene og sette standaren tidlig.
De skal få merke hvem som har tatt over supporterhegemoniet i Norge mens de har vært nede noen år.Kommentar
-
Har aldri vært på Marienlyst. Hvordan er sikten fra klokkesvingen?A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Lett at det blir tur til Norges Styggeste sted! Å se Lillestrøm knuser Godset!
Når blir billettene lagt ut for salg?Lillestrøm SK i mitt hjerte!!Kommentar
-
klokka 14.00 i dag hadde billettene fortsatt ikke ankommet shopen.. tenkte jeg skulle være tidlig ute jaja.. prøver igjen i morra..Kommentar
-
Kommentar