Årets tur 2007: Brann 10/06
Collapse
X
-
-
Vi satser skikkelig på Bergen i år og kommer med følgende turtilbud til de reisende:
Vi setter opp 3 busser til 350,- kr pr reisende medlem. Blir det flere busser koster billetten 500,- kr. pr reisende
Ikke medlemmer betaler 500,- kr uansett
Avreise: Lillestrøm bussterminal søndag 10 juni kl. 06.00
Retur: Rett etter kampslutt
Jeg prøvde å få igang en overnattingstur, men dessverre så er det ikke noe hotell ledig igjen med det som vi kan benytte oss av.
Kampbillett: 160,- for voksen og 90,- kr for barn.
Samlingssted: Fotballpuben hvor vi alltid er
Billetter selges på shopen eller påmelding: turer@kanari-fansen.no
Husk medlemsbevis ved kjøp av bussbilletterLast edited by Tony; 04.05.2007, 11:36.Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
nå begynner jeg å glede meg til årets tur, håper det kommer mange med KFLs sitt opplegg.
Har hørt om mange som flyr bortover på lørdagen, så fotball pøbben blir nok utrygg på lørdags kveld også!
Les forsiden på kfl.no, og meld dere på!Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Synes det er for defensivt å satse på 400. Vi er 5000 medlemmer og og med 400 reiser ikke 10% av medlemmene på årets tur engang.
Målet burde i mine øyne være over 600.
Ett spørsmål: Hvor mye koster det å slenge seg på bussen hjem?Kommentar
-
om man flyr med sas får en billett til 367,- kr. med flyet som går kl: 1200 på søndag. om man ønsker å ta sjansen på å bruke dette selskapet da.Kommentar
-
dæven som jeg gleder meg til denne turen.
jeg har buss og kampbilletten liggende klar i lommeboka!lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
Kommentar