Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
jeg kjører sjøl til lillestrøm fra gjerdrum og hopper på der
forresten noen som vet om Jørn og tromma hans skal med på turen?
lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....
Selvfølgelig skal tromma med. Jørn skal ikke være med
Bra for jeg syns den tromma var godt savnet på Alfheim
lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....
Vi setter opp 3 busser til 350,- kr pr reisende medlem. Blir det flere busser koster billetten 500,- kr. pr reisende
Ikke medlemmer betaler 500,- kr uansett
prisen ligger fortsatt ann til å bli 350kr skjønner jeg? håper det så innkjøpet av alkohyler til turen også går i orden
så geniaaaalt!!! vi er 4 stykker som reiser oppover i morgentidlig kl.0730 og gleder oss mer enn noe annet! det blir bra med øl og god stemning på Brannstadion!!! nå skal vi nok engang vise hva vi er gode for
med vennlih hilsen ivrige fuglafans
Æ vil te Bæærgen vil te Bæærgen med d samme
om noen timer er æ framme
Kort fortalt
Brrann blir til fulamat!!
Litt rått å sitere seg selv, men jeg sitrer av spenning foran kampen i morra. Det tetter seg til i toppen med 3 nye poeng til Uwe i dag, så 3 poeng i morra er uhyre viktig. Sangen går i hue og her kommer enda et vers:
Æ vil te Bæærgen vil te Bæærgen med d samme,
det hølet på andre sia ta landet
vi skal slokke Brann
så bli med - å syng alle mann
Kommentar