Helt sykt. Solër. Rasmussen & co fornekter seg ikke. Dette er årets siste bortekamp for vår del. Syk pris.
Start tar 250 kroner fra bortefansen
Collapse
X
-
Ja, fy faen. Skal ned å kjøpe billett på Tirsdag i Vikingbutikken, men faen heller. Er en skandale at en klubb tar seg så jævla godt betalt for en kampbillett, 250 kroner er veldig mye. Synes synd på de som kanskje er en familie på 5 som skal til Kr.sand, blir veldig dyrt. Virker som om Start har sett nedover til England når det gjelder priser på billetter.Viking Stavanger -
Begynner vi å se resultatet av pengekarusellen i Norge nå?
250 er og blir en latterlig pris.
Når jeg får tenkt meg om så er dette så idiotisk at jeg synes en boikott av bortefeltet i Kristiansand burde vurderes. Går også an og dra rett på stadion og ikke legge igjen en krone i Kristiansand.Last edited by Kølla Riisa; 25.03.2007, 23:42.Kommentar
-
Skulle fått alle bortesupportere til å boikotte de griske horene på Sørlandet. 250 kroner er patetisk dyrt!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Fredrikstad følger opp, 190 kr for bortesupportere:
Kommentar
-
Fredrikstad følger opp, 190 kr for bortesupportere:
http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=5536
190,- er da ikke så ille, her er hva vi tar :
Sitte, begge kortsider, voksen 170,-
Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Dette er helt sykt. Dette må det reageres mot. NSA er vel det mest egna organet i dette tilfellet. Denne type flåing er totalt uakseptabelt. Synes å ane en tendens i nærmest samtlige klubber. Fotball skal være for folket, ikke noe borgerlig rikmannsport. Eventuelle boikott aksjoner bør også vurderes. På tide at norske supportere forener seg, og smeller skoa i parketen. Det er vi som er kundegruppa, det er vi som bestemmer hvor mye vi er villige til å betale for produktet. Det er vi som har makta! Synes nesten synd på stakkara i styrene rundt omkring som ikke skjønner at man graver sin egen grav på lang sikt. Kortsiktig tenkning og profittmaksimering er jo selve diagnosen på samfunnet i dag. Problemet er demningen er dømt til å briste....
Selv om tida går fort, er da ikke så mange år siden jeg betalte 20 kroner for en barnebillett på Åråsen.
Nei, alt var bedre før!Kommentar
-
190,- er da ikke så ille, her er hva vi tar :
Sitte, begge kortsider, voksen 170,-
http://www.lsk.no/?aid=9065290
En annen interessant ting.
Økning i billettpris i prosent siden 2004 på Åråsen:
Ståplass, Kanarifans: +70%
Sitteplass, langsidene: +37%
Bortefeltet, kortside: +21%
Jada, sesongkort bla bla. Uansett viser en sånn utviklingen at LSK virkelig setter pris på sine trofaste supportere (*kremt*).Kommentar
-
Prisene bør ikke stige mer nå..Må da være bedre med fullsatt stadion enn halvfull pga prisene.Problemet(?) er vel at det blir fullt uansett.Kommentar
-
Jada, sesongkort bla bla. Uansett viser en sånn utviklingen at LSK virkelig setter pris på sine trofaste supportere (*kremt*).Kommentar
-
Jada, sesongkort bla bla. Uansett viser en sånn utviklingen at LSK virkelig setter pris på sine trofaste supportere (*kremt*).
PetterKommentar
-
Kommentar
-
"I år har de overgått seg selv og krever Hordene for 250, inkl avgift. Som om ikke den groteske prisen i seg selv var nok, har de valgt å ha forskjellig pris, avhengig av hvem som kommer. Bortesupportergrupperinger som kommer med mye folk belønnes med en høyere pris enn for eksempel Rosenborgs Kjernen som har fått opplyst en pris på 220 spenn, inkl. avgifter.(Jeg går ut ifra at prisen Hordene oppgir på sine nettsider er korrekt, og at de ikke har unnet seg selv 30 spenn i gebyr),."
En som skrev dette på Vikingforumet, Start tar tydeligvis forskjellig betaling utfra hvem som er bortesupporterne. Det er jo faen meg helt latterlig.Viking StavangerKommentar
Kommentar