Start tar 250 kroner fra bortefansen
Collapse
X
-
Kommentar
-
Vi må heller ramme IK Start.
Boikott kan være vegen å gå. Håper uansett NSA gjør noe med saken.
PetterKommentar
-
Syns en boikott av kampen blir feil, det rammer våre spillere, noe som absolutt ikke er intensjonen.
Men vi kan boikotte i den form at ingen kanaris kjøper noe som helst på stadion, dette vil gå ut over IK Start, som står bak disse prisene.Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Etter det jeg forsto på NSA seminaret så var Start supporterne veldig imot prisene. De var veldig for at det skulle være fast pris for borte supportere. Kanskje ikke så dum ide når man ser utviklingen. Det blir for dumt når studenter og unge folk ikke har mulighet til og dra på tur. Men jeg går gjerne til banken og veksler inn i 50 øringer jeg.Evig og for alltid!Kommentar
-
NSA? Gikk ikke de ut å klagde på dette i fjor uten at det hjalp?
Jeg mener at prisen på 190 er ok bare det er billigere for barn og familier.Det finnes mange av de som ikke velger sesongkort fordi det rett å slett blir med de få gangene de drar i løpet av sesongen, og det er kjipt om de dropper de kampene rett og slett fordi det er for dyrt.Kommentar
-
Hvor mye koster våre billetter på de nye kortsidene, til sammenligning?RoyVaadal.Kommentar
-
I Kristiansand er det ikke overraskende. Der har de alltid operert med blodpris på billettene. I fjor, like fullt i 05, krevde de 170 grunker for å skli rundt på den leirete jordhaugen på Kristiansand Stadion.
Som om det ikke har vært nok boikotter på Sørlandet med henhold til billettprisen, fortsetter de altså med den hårreisende prispolitikken. Til tross for bedret fasiliteter forsvarer det ikke en prisøkning på 80 kroner fra den allerede overprisete billetten fra Kristiansand Stadion. Landeveisrøveri!Last edited by Canário; 26.03.2007, 21:45.Kommentar
-
190,- er da ikke så ille, her er hva vi tar :
Sitte, begge kortsider, voksen 170,-
http://www.lsk.no/?aid=9065290
Roy da. leser du ikke hele tråden eller ?
Som sagt vi tar 170 ,-Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Dette er feil info. Riktig pris er 220kr:
"Rosenborg innfører altså som første klubb en variabel pris på bortesupporternes felt. Betal det våre supportere må betale hos dere, enkelt og greit, og veldig fair spør du meg"
Lerkendal har vel vært en av de rimeligste stedene og være bortesupporter på de siste årene, er ikke lenge siden man slapp unnna med en 50 lapp i døra der.
Nå må vi altså betale den prisen bortesupportere betaler på Åråsen.Last edited by Kølla Riisa; 27.03.2007, 08:16.Kommentar
-
Synes denne kommentaren på linken Kølla Riisa henviser til, er litt artig:Isolert sett bryr det meg katten hva en bortesupporter må betale hos oss, men når det betyr at prisnivået generellt flyttes kraftig oppover, og vi også direkte blir rammet på grunn av at vi sannsyligvis snart må betale det samme på bortebane som Start bestemmer at bortesupporterne betaler hos oss, ja da kan vi ikke la være å bry oss.
Personlig synes jeg billettpriser for bortesupporter bør være blant de laveste på stadion. Det er en fin gest ovenfor de mest trofaste av norske fotballsupportere.
Men så er jeg også ganske bløthjertet av meg.Kommentar
-
Liker måten RBK har gjort det.
"Rosenborg innfører altså som første klubb en variabel pris på bortesupporternes felt. Betal det våre supportere må betale hos dere, enkelt og greit, og veldig fair spør du meg. Selv om fasilitetene varierer stort, er det først og fremst kampen som er viktig for den mest innbitte skaren av publikum, nemlig oss."Kommentar
-
Etter min mening er forskjellige prisgrupper veien å gå.
Å betale 200kr for en billett mor Rosenborg er greit, men mot Odd kommer ikke den samme personen betale 200kr, da er 150 f.eks mer fornuftig. Dette vil gjøre at det kommer flere folk på de kampene som ikke er så populære.
Sånn er det for mange klubber i utlandet, og det vil komme hit til Norge nå som prisene øker.
f.eks.
1 - rosenborg, vif, brann
2 - lyn, ffk, start, viking
3 - resten
jeg mener at dette bør være for alle billetter, ikke bare for bortesupportere.Kommentar
Kommentar